HompaLompa Skrevet Februar 24, 2013 Share Skrevet Februar 24, 2013 Kommer fra en 99mod 528. Ingen feil eller mangler påvist, før de ble tatt av. Pris 2500,- inkl frakt. Holder til I ringebu 35min nord for lillehammer. Tlf 452 76 942 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mysemannen Skrevet Februar 24, 2013 Share Skrevet Februar 24, 2013 Dette er ikke facelift lykter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HompaLompa Skrevet Februar 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2013 Angel eyes kom vel ikke før 00-01? så da antar jeg at dette var facliften istede for orange blink i perioden 96-00/1? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mysemannen Skrevet Februar 25, 2013 Share Skrevet Februar 25, 2013 Angel eyes kom vel ikke før 00-01? så da antar jeg at dette var facliften istede for orange blink i perioden 96-00/1? 1998 kom også med hvite blink og lykta er av gamle typen, alts før ansiktsløftning - pre-facelift Er ikke ute etter å ta deg men E39 verdenens oppfatning av facelift er Angeleyes lyktene Dette er fremdels veldig pene lykter og mange foretrekker dette designet! lykke til med salg og FREEBUMP!! :> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HompaLompa Skrevet Februar 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2013 Angel eyes kom vel ikke før 00-01? så da antar jeg at dette var facliften istede for orange blink i perioden 96-00/1? 1998 kom også med hvite blink og lykta er av gamle typen, alts før ansiktsløftning - pre-facelift Er ikke ute etter å ta deg men E39 verdenens oppfatning av facelift er Angeleyes lyktene Dette er fremdels veldig pene lykter og mange foretrekker dette designet! lykke til med salg og FREEBUMP!! :> Aha, sånn og forstå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HompaLompa Skrevet Februar 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2013 OPP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HompaLompa Skrevet Mars 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2013 SOLGT! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå