bmwdan Skrevet Februar 25, 2013 Share Skrevet Februar 25, 2013 lurer på hva jeg kan få for en m50b25 95 mod som har godt ca 133 000 km, når jeg kjøpte motoren så hadde den godt 132 000 så den har ikke blitt kjørt noe særlig med, detta har jeg papirer på, grunnen for at jeg selger den er for at jeg tror det er mere penger i å selges bilen i deler viewtopic.php?f=39&t=241675 motoren står i denna bilen her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
motocross4 Skrevet Februar 25, 2013 Share Skrevet Februar 25, 2013 Gi en bra pris på pm for: Motor med manuell girkasse, hjerne,mellomaksel,motor el-nett,eksos og komplett bakstilling;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Februar 25, 2013 Share Skrevet Februar 25, 2013 Hva selger du? Kun motoren? Hva følger med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdan Skrevet Februar 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2013 girkasse,el nett, hjerne, lmm (ny), vis man ønsker mere så får man kjøpt det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Februar 25, 2013 Share Skrevet Februar 25, 2013 Har du papirer på motoren? Hvor den kommer fra osv? Hva skal du ha for det du skriver over? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokula Skrevet Februar 25, 2013 Share Skrevet Februar 25, 2013 Pris på motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdan Skrevet Februar 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2013 har papirer på motoren ja, må nesten ha en plass mellom 7-8 for alt med tanken på km standen og det, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Februar 25, 2013 Share Skrevet Februar 25, 2013 har papirer på motoren ja, må nesten ha en plass mellom 7-8 for alt med tanken på km standen og det, Tror ikke du skal se bort ifra den prisen der nei sent from my microwave using tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdan Skrevet Februar 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2013 nei tror folk vet hva en m50b25 vanos komplett i den standen koster, ser folk på finn.no selger de for 8-10 og da er det ikke nødvendigvis i topp stand Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSamseth Skrevet August 12, 2013 Share Skrevet August 12, 2013 nei tror folk vet hva en m50b25 vanos komplett i den standen koster, ser folk på finn.no selger de for 8-10 og da er det ikke nødvendigvis i topp stand sendt PM! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roald520 Skrevet August 16, 2013 Share Skrevet August 16, 2013 Int i å selge kun motor el.nett? er det siemens eller bosch? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå