Hopen Skrevet Februar 25, 2013 Share Skrevet Februar 25, 2013 Hei! Har problemer med takluka på m5'n min (Sedan). Den vil ikke stoppe i rett posisjon når jeg skal lukke den så må stå utom bilen å se mens har den igjen for å få stoppet den i riktig posisjon når den skal lukke den. Har ikke montert taktrekket i bilen enda, så må fikse dette før jeg gjlr det. Noen tips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
manta-a Skrevet Februar 25, 2013 Share Skrevet Februar 25, 2013 http://www.bmwe34.net/Wiki/tiki-index.p ... le+sunroof der fant jeg måten og resette det på =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marionette Skrevet Februar 26, 2013 Share Skrevet Februar 26, 2013 Mener den resetter seg om du holder inne knappen i x-antall sekunder, altså trykker knappen rett opp mener jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hopen Skrevet Februar 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2013 Takk for tips, dette må jeg prøve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hopen Skrevet April 15, 2013 Forfatter Share Skrevet April 15, 2013 Virket ikke som det hjalp.. Er sedan jeg har btw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icemanM5 Skrevet April 16, 2013 Share Skrevet April 16, 2013 Om jeg har forstått deg rett, er problemet at du sier du må følge med når luka er igjen...? Vil det si at motoren går lengre en av veiene, enn å lukke luka, før motoren stopper...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hopen Skrevet April 16, 2013 Forfatter Share Skrevet April 16, 2013 Jepp, jeg må stå utenfor bilen å følge med å stoppe når den er i rett posisjon, da den bare fortsetter visst ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icemanM5 Skrevet April 16, 2013 Share Skrevet April 16, 2013 Da tror jeg at jeg ville ha kjørt luka til den er igjen der den skal stå, så ville jeg tatt ut motoren, og kjørt motoren mens den er ute, til den stopper. Altså til dit den skal stoppe når luka skal være lukket. Så monterer du den tilbake, og prøver om alt stemmer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hopen Skrevet April 17, 2013 Forfatter Share Skrevet April 17, 2013 Da tror jeg at jeg ville ha kjørt luka til den er igjen der den skal stå, så ville jeg tatt ut motoren, og kjørt motoren mens den er ute, til den stopper. Altså til dit den skal stoppe når luka skal være lukket. Så monterer du den tilbake, og prøver om alt stemmer. Ok, takk for tips Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå