Vulturous Skrevet Februar 25, 2013 Skrevet Februar 25, 2013 Lurer på om noen vet hva jeg trenger for å få hvitt (sterkt hvitt, nesten blått) lys i angel eyes'a i mine Depo xenonlykter? Sitter på en 98 mod (pre-face) E39. Vil gjerne også ha noen kraftige kjørelys, etter det jeg funnet ut er det vel D2S pærer til org lykter, men om det er det samme til Depo lyktene vet jeg ikke..
Clevion Skrevet Februar 26, 2013 Skrevet Februar 26, 2013 Lurer på om noen vet hva jeg trenger for å få hvitt (sterkt hvitt, nesten blått) lys i angel eyes'a i mine Depo xenonlykter? Sitter på en 98 mod (pre-face) E39.Vil gjerne også ha noen kraftige kjørelys, etter det jeg funnet ut er det vel D2S pærer til org lykter, men om det er det samme til Depo lyktene vet jeg ikke.. Vis du har xenonlykter (ballasten sitter rett på siden av lykta og pærehullet har en stor rød greie på seg?) incase, så har du D2S pærer, dette er mest vanlig når det gjelder xenon, du har også forskjellige D2R, D3S og D4S, men jeg tror de to sistnevnte har noe med Bi-Xenon og gjøre, D2Ren er jeg usikker på, men er ganske sikker på at du har D2S vis du har originalt xenon i DEPO lyktene dine, eller har du ettermontert xenon-kit? Også Angel Eyesene kommer an på hvilken fargetemp du har på pærene, alt over 4000k gir et hvit lys med noe blåskjær i, halogen typen er på 3000k +/- vis jeg ikke tar helt feil. Jeg har OEM (altså halogen/gule typen) i min bil akkurat nå, har faceliften da så har jo originale lykter, og har kjøpt noen fra Ebay som visstnok skal være drit sterke. Koster litt, men det er nok verdt det, her er link
Vulturous Skrevet Februar 28, 2013 Forfatter Skrevet Februar 28, 2013 Dum som jeg er leste jeg ikke hele annonsen på en ebay-artikkel jeg bestilte for en måned siden. Viste seg å kun passe facelift E39, og nyere BMW-modeller. Det var altså en slags LED-pære, og etter det jeg har oppfattet får jeg ikke bort det stygge gule lyset uten å åpne lykta og bytte ringer?!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå