Bimmerhansen Skrevet Februar 26, 2013 Share Skrevet Februar 26, 2013 Vurderer å kjøpe en 1998 Nissan 200SX s14a.- Svart med svart skinn. Motor har gått ca 140,000 KM bilen har gått 160,000 (byttet grunnet rådebank) Det som er gjort er: Grommere manifold/grenrør Manuell boostcontroller T28 turbo Stor front montert intercooler. Aluradiator Walbro 255bensinpumpe 3"eksos fra turbo til 4,5" endestuss(rustfritt) Fx 300 clutch Bilen er godkjent senket Godkjent med 18*8,5 felger Er dette en driftsikker bil? Skal være bruksbil hele sommern... Hva slags effekt kan jeg forvente? Går på 0,8 i trykk, peaker sånn 1 bar omtrent.. vennligst ikke svar om du ikke har noe erfaring eller skal legge ut om ombygning av BMW 6`r osv, så langt rekker ikke budsjettet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Februar 26, 2013 Share Skrevet Februar 26, 2013 Det første man kan si er at du burde muligens spørre om dette på 200SX forumet.... Dog fra min erfaring med S14a så skal jeg ikke si at det er verdens mest holdbare bil. Din ser ut til å ha vært "tukla" en del med også. Dette ville gitt meg et varselflagg da mange av disse byggene rundt omkring ofte har mange selvbygg løsninger som er alt annet enn holdbare. Bilen i seg selv original er en god bil mtp hva man får av ytelse kontra prisen. Du _bør_ påregne deg noen timer skruing på en slik bil som dette, typisk herjebil. Gjerne med egnet sted og så, samt kunnskap om turbobygg og generelle feil på disse bilene. Men som sagt, for mer utdypende info. 200SX OGN forumet. http://www.google.no/#hl=en&sclient=psy ... 80&bih=927 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg