sexeren Skrevet Februar 26, 2013 Skrevet Februar 26, 2013 Jeg må da selge prosjektet mitt til fordel for andre ting. Motor jeg skulle bygge var en m50b30 Turbo med ca 500-600whp Her er det mye bra å nye deler: Fabrikk ny veiv 89,6mm - som gir 2978ccm med 84mm borr i m50 6 x H-Råder fra ksr 6 x smidde wiseco 84mm stempler 8.8 i komp Gass-spjeld som er lakt større av en tuner i tyskland.. Skal gi litt mer flow enn orginalt Blokk er planslipt å rengjort, klar til lakk om det er ønskelig. Toppen er planslipt, skiftet 8 eksosventiler da disse var litt skjeive. slipt ventiler og seter, skiftet tettninger. Toppen er ellers orginal. cooperring topp pakning Stødgørdel fra ppf 840cc dyser Precision CEA HP 5866 Billett turbo Toppmontert grenrør fra ksr - 321stål 44mm wg ARP Bolter til råder. ARP studs til topp og veiv. HPO Bensinpumper med filtere å div an koplinger Catch tank til bensin Stort olje sett til tur/retur med masse koplinger å div (Olje til/fra turbo) Har minst 2-3 dumpventiler.. har alt av pakninger å lagrer til motor nytt Nytt registerkjede + skinner å div Har ledningsnett, dynamo, starter, innsug++ ja det som var rundt motoren før jeg kløyva den, å så jeg husker var den komplett. Har også en 328/m3 girkasse som følger med, skal være i god stand. Følger også me 2 stk m20 svinghjul, det ene orginalt, det andre lettet en god del. Sikkert noe mer som jeg ikke kommer på nå. Dette vill jeg selge komplett som et M50B30 prosjekt der mye er handlet inn. Her er muligheten til å få byggd en flott motor. Er for mye til at jeg gidder å dele opp, det blir uansett ikke gjort med det første. Setter prisen til høystbudende over 40000,- Litt bilder av godsakene:
sexeren Skrevet Mars 5, 2013 Forfatter Skrevet Mars 5, 2013 Bump, vurderer å dele opp viss jeg får gode bud.
sexeren Skrevet Mars 13, 2013 Forfatter Skrevet Mars 13, 2013 Har bud på 30000,- Men det blir for lite.
perrune8 Skrevet Mars 25, 2013 Skrevet Mars 25, 2013 Hei:) Selger du meg toppen? Har en s50b30us med sprukket topp seeru
perrune8 Skrevet Mars 25, 2013 Skrevet Mars 25, 2013 Hei:) Selger du meg toppen? Har en s50b30us med sprukket topp serru:/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå