Disaster Skrevet Februar 26, 2013 Share Skrevet Februar 26, 2013 Finner flere typer, er ikke det som er problemet. Lest flere steder at de ikke er i full carbon men med stålramme inni og karbon på utsia. Vil jo spare vekt.. Noen erfaringer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xavi0n Skrevet Februar 26, 2013 Share Skrevet Februar 26, 2013 Det må nesten være en ramme inni for å gjøre det stivere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Disaster Skrevet Februar 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2013 For eksempel: Carbon Creations Sitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Disaster Skrevet Februar 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2013 Ja, det er jo greit. Men ikke stålramme. Da er det jo ikke mye og spare i vent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xavi0n Skrevet Februar 26, 2013 Share Skrevet Februar 26, 2013 Jo, det er jo forstatt det da carboner lettere og stivere så stålramma kan være mindre enn den ville vært i ei standarluke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Disaster Skrevet Februar 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2013 Ja, det jeg lurte på om noen hadde et eller annet og anbefale. Vekt, passform og finish. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Februar 26, 2013 Share Skrevet Februar 26, 2013 Stål inni ? det er jo svindel de fleste er vel i glassfiber med carbon utenpå, men det er jo sånsett greit nok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Disaster Skrevet Februar 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2013 Enig det dirty, leste sånn løst at det var mye rart i USA. Må ha orginal innfestninger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Februar 26, 2013 Share Skrevet Februar 26, 2013 Om man sparer 500gram på bakluken, så spiller vel ikke det så stor rolle når man har en tung støpejernsklump under panseret foran? Trodde karbonfiber stortsett var for posører jeg? (Med mindre du skal lakkere den da, da trekker jeg det tilbake ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Februar 26, 2013 Share Skrevet Februar 26, 2013 Hvorfor ikke glassfiber? Ofte like lett og noen anger lettere enn visse "carbondeler". Vil anbefale Adolfsson i Sverige. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Disaster Skrevet Februar 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2013 Skal lakkeres, hadde mtech-1 derved hul i koffert lokk. Når jeg så at carbon koffert koster det samme som orginal så tenkte jeg og høre erfaring.. Kanskje ikke ipaden min likte adolfsson, fikk ikke opp så mye jeg R Andresen. Har du glassfiber? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Februar 27, 2013 Share Skrevet Februar 27, 2013 Prøv www.acm-ab.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå