divsa Skrevet Februar 26, 2013 Skrevet Februar 26, 2013 Sto i ro med bilen da jeg snakket med kompiser, så pluttselig ser jeg lysene inne i bilen "dør" ut... Så jeg bare testet blinklys med det fungerte ikke heller, har kjøre lys og lys på KM teller og de varsel lampene, men ikke noe annet.. alt av lys inne i bilen fungerer pluttselig ikke mere:o Noen tips?!: O
divsa Skrevet Februar 26, 2013 Forfatter Skrevet Februar 26, 2013 Har min tvil, siden fikk pluttselig brukt blinklyset i 5sec etter dette skjedde, så funka det ikke igjen :S
kjetilbm Skrevet Februar 26, 2013 Skrevet Februar 26, 2013 Sjekk sikring 22, den går på parklys (foran og bak) høyre side + interiørlys. Eller lysmodul, som kanskje er mer sannsynlig.
divsa Skrevet Februar 26, 2013 Forfatter Skrevet Februar 26, 2013 Takker for svar, sjekker dette imorgen
divsa Skrevet Februar 27, 2013 Forfatter Skrevet Februar 27, 2013 Sjekka sikeringene, 22 var helt men nr 5 hadde røket, bytta til ny sikering fikk lyst inne i bilen igjen men sto at begge blynklysa var på, 30 sek etterpå røyk den igjen jordings feil/ kortslutning ?
divsa Skrevet Februar 28, 2013 Forfatter Skrevet Februar 28, 2013 Da har jeg også funnet ut at ingen av lysene bak fungere :/ Kun kjørelys forran fungerer...
Eriksen933 Skrevet August 28, 2013 Skrevet August 28, 2013 Har samme Problem med min, Jeg kobler bare av Batteriet i 1 time også Funker alt igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå