Bimmer fan Skrevet Januar 30, 2014 Skrevet Januar 30, 2014 Okei, da forklarte du en hel del men er jording punktet i motorrommet den "utstikkeren" oppå dempertårnet?? Og er du like fornøyd med angle eyes`ene i dag??
Albino Skrevet Januar 30, 2014 Skrevet Januar 30, 2014 Man må ha dioder på kabelen som går inn på lyset i fotbrønnen slik at cupelyset ikke står på når ringene står på under kjøring diodene gjør at strømmen kun kan gå en vei gjennom kabelen Det trenger du ikke! Regner med at du har koplet opp via rele?
Bimmer fan Skrevet Januar 31, 2014 Skrevet Januar 31, 2014 Har ikke fått angle eyes`ene enda.. venter i spenning men har ikke planer om å koble til slik at AE`ene lyser når kupelyset lyser.
rimol1993 Skrevet Februar 1, 2014 Forfatter Skrevet Februar 1, 2014 Trenger diodene uansett, pga at strømmen vil gå fra ringene og gi strøm til kupelysa. Jeg er fortsatt like fornøyd med ringene i dag ja de lyser like godt ennå!
Albino Skrevet Februar 2, 2014 Skrevet Februar 2, 2014 Trenger diodene uansett, pga at strømmen vil gå fra ringene og gi strøm til kupelysa. Jeg er fortsatt like fornøyd med ringene i dag ja de lyser like godt ennå! Trenger ikke det når han ikke skal koble de sammen med kjørelysa. Hadde ikke trengt det uansett, da det som oftes følger med rele på AE!
Bimmer fan Skrevet Februar 2, 2014 Skrevet Februar 2, 2014 Jeg skal koble de sammen med kjørelysa, men ikke kupelyset. Bruker vel den orginale parklyskontakten til det da men men.
rimol1993 Skrevet Februar 2, 2014 Forfatter Skrevet Februar 2, 2014 Å koble via parklys er vel det letteste ja
Bimmer fan Skrevet Februar 3, 2014 Skrevet Februar 3, 2014 Ja, det er det som er planen takk for alle godt tips og råd
Fischquig Skrevet Februar 6, 2014 Skrevet Februar 6, 2014 Bestilte meg ringer i jula jeg også, men har ikke kommet enda [-o< Skal definitivt koble disse på parklyskretsen for å få et mest mulig OEM-preg, men var det kun å koble opp + og - for så og kline sammen igjen lykta og kjøre?
rimol1993 Skrevet Februar 7, 2014 Forfatter Skrevet Februar 7, 2014 Husker ingen verdens ting om hvordan jeg kobla opp, men mener at jeg kobla de inn på ene kabelen til parklysa med kun pluss og jorda ut ifra releet som fulgte med ringene på en av dempertårna. Videre ut fra releet så dro jeg kabelen inn i hanskerommet og kobla på kabelen til fotbrønnlyset. Fulgte med et enkelt koblingsskjema på de jeg kjøpte, men det er kastet nå
Bimmer fan Skrevet Februar 9, 2014 Skrevet Februar 9, 2014 Bestillte du (Fischquig) de samme AE som (e46dieselracing) har montert? http://www.ebay.com/itm/180950603810?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649
Fischquig Skrevet Februar 9, 2014 Skrevet Februar 9, 2014 Nei, jeg bestilte de her http://m.ebay.com/itm?itemId=161015722283
Bimmer fan Skrevet Februar 10, 2014 Skrevet Februar 10, 2014 jeg fikk min i posten i dag men lurer på kontakten som skal inn i org. parklyskontaktene. De som følger med i settet er for store i forhold til org.parklys kontakt. Var det slik på din også e46dieselracing??
bmw-E30 Skrevet Februar 10, 2014 Skrevet Februar 10, 2014 jeg fikk min i posten i dag men lurer på kontakten som skal inn i org. parklyskontaktene. De som følger med i settet er for store i forhold til org.parklys kontakt. Var det slik på din også e46dieselracing?? Bruk strømtyv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå