Gå til innhold

Angeleyes på E46 facelif sedan (xenon)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Okei, da forklarte du en hel del :) men er jording punktet i motorrommet den "utstikkeren" oppå dempertårnet?? Og er du like fornøyd med angle eyes`ene i dag??

Skrevet

Man må ha dioder på kabelen som går inn på lyset i fotbrønnen slik at cupelyset ikke står på når ringene står på under kjøring :P diodene gjør at strømmen kun kan gå en vei gjennom kabelen :)

Det trenger du ikke!

Regner med at du har koplet opp via rele?

Skrevet

Trenger diodene uansett, pga at strømmen vil gå fra ringene og gi strøm til kupelysa.

Jeg er fortsatt like fornøyd med ringene i dag ja :-) de lyser like godt ennå!

Skrevet

Trenger diodene uansett, pga at strømmen vil gå fra ringene og gi strøm til kupelysa.

Jeg er fortsatt like fornøyd med ringene i dag ja :smile: de lyser like godt ennå!

Trenger ikke det når han ikke skal koble de sammen med kjørelysa.

Hadde ikke trengt det uansett, da det som oftes følger med rele på AE!

Skrevet

Bestilte meg ringer i jula jeg også, men har ikke kommet enda  [-o<

Skal definitivt koble disse på parklyskretsen for å få et mest mulig OEM-preg, men var det kun å koble opp + og - for så og kline sammen igjen lykta og kjøre?

Skrevet

Husker ingen verdens ting om hvordan jeg kobla opp, men mener at jeg kobla de inn på ene kabelen til parklysa med kun pluss og jorda ut ifra releet som fulgte med ringene på en av dempertårna.

Videre ut fra releet så dro jeg kabelen inn i hanskerommet og kobla på kabelen til fotbrønnlyset.

Fulgte med et enkelt koblingsskjema på de jeg kjøpte, men det er kastet nå :)

Skrevet

jeg fikk min i posten i dag :) men lurer på kontakten som skal inn i org. parklyskontaktene. De som følger med i settet er for store i forhold til  org.parklys kontakt. Var det slik på din også e46dieselracing??

Skrevet

jeg fikk min i posten i dag :) men lurer på kontakten som skal inn i org. parklyskontaktene. De som følger med i settet er for store i forhold til  org.parklys kontakt. Var det slik på din også e46dieselracing??

Bruk strømtyv

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...