Mattae Skrevet April 29, 2013 Forfatter Share Skrevet April 29, 2013 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Mai 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2013 opp kan leveres mellom haugesund og sverige(sørsiden av landet, via krsand liksom) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Mai 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2013 opp og hopp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Mai 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2013 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Mai 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2013 opp og hopp, nærmer seg siste sjangs for gratis frakt da jeg reiser på søndag. kan da dra med meg felgene fra stavanger langs kysten opp mot horten/moss evnt oslo osv osv. bare spørr om om det kunne være interresant. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Mai 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2013 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olsensheep Skrevet Juli 8, 2013 Share Skrevet Juli 8, 2013 Ble disse solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Juli 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2013 nei ligger å støver, men mulig dem blir beholdt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Martinsen Skrevet Juli 20, 2013 Share Skrevet Juli 20, 2013 har du disse enda ? evt pris ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Juli 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2013 har dem fortsatt ja, men er noe usikker om jeg skal selge dem eller ikke. finner ut i løpet av et par uker vil jeg tro.(om bilen blir reparert eller kondemnert) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerfun Skrevet Juli 21, 2013 Share Skrevet Juli 21, 2013 Pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Juli 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2013 bud på pm men som sagt det som står skrevet over inlegget ditt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå