klim Skrevet Februar 27, 2013 Skrevet Februar 27, 2013 Hei. Er det noen som har noen gode bilder av hvordan kanalene til kjølingen av bremsene på Sport evo er montert?
SSM Skrevet Mars 1, 2013 Skrevet Mars 1, 2013 Snakker du orginale eller kopier i carbon? Kun kanalene i fronten eller hele oppsettet med bremseskjold og slanger og innerskjermer?
klim Skrevet April 24, 2013 Forfatter Skrevet April 24, 2013 Jeg kjøpte originale, med kanaler som skal monteres etter inntakene, men er veldig usikke rpå hvordan dette er tenkt montert. Mangler nok noe for at dette skal kunne passe.
SSM Skrevet April 24, 2013 Skrevet April 24, 2013 Nå fant jeg ikke bilde av mine, tror kanskje jeg har på dataen hjemme. Men her på denne skissen ser du hvordan de er festet. Det er to stk av de nr.6 klipsene på hver kanal, så bare klipser man de inni. Det er forskjell på høyre og venstre. http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=51&fg=15
klim Skrevet April 25, 2013 Forfatter Skrevet April 25, 2013 Takker for svar, men jeg tenkte på de kanalene/rørene som er etter inntaket, nr 7 på tegningen. Inntakene er montert og sitter som de skal
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå