Skare1 Skrevet Februar 27, 2013 Skrevet Februar 27, 2013 Originale E36 Coupe frontlykter og hvite blinklys ønskes kjøpt. Har chrome angel-eyes frontlykter til E36 Coupe om noen vil bytte?
tommy_ve Skrevet Februar 27, 2013 Skrevet Februar 27, 2013 Har org lykter uten blinkers, må skifte linse glass/plastrundingene inni på ei av lyktene da de er brent hull i av pærene. Ellers org pene bosch lykter:-)
Skare1 Skrevet Februar 27, 2013 Forfatter Skrevet Februar 27, 2013 Har org lykter uten blinkers, må skifte linse glass/plastrundingene inni på ei av lyktene da de er brent hull i av pærene. Ellers org pene bosch lykter:-) Ønsker å kjøpe noen som jeg bare kan sette rett inn, uten å gjøre noe mer. Men alikevel, takk for tilbudet
Skare1 Skrevet Februar 27, 2013 Forfatter Skrevet Februar 27, 2013 (endret) AlXz skrev: Har org linse lamper med h1 pærer. Skal ha for de? Kan du sende meg bilder på MMS? Har du mer deler til som passer til 318IS? Trenger luftfilterboks m/ luftfilter, kanskje dørtrekk som passer til svart skinn(usikker på om jeg skal prøve å fikse de jeg har), den store luftdyseni dashbordet, den svarte plastikklista innenfor dørkarmen som går over teppet og plastikkdekslene rundt dørhåndtaket. Er noe mer som jeg ikke kommer akkurat nå. Kan sende bilde av hva slags deler jeg mener, om jeg er dårlig til å forklare Endret Juli 14, 2020 av Skare1
RemiA Skrevet Mars 4, 2013 Skrevet Mars 4, 2013 Har ett sett med originale lykter tror jeg. Kan sjekke og sende bilde i morgen! Send meg pm med tlfnr:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå