Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor på m50 motorene sitter vanntemp føleren? Og hvordan ser den ut?

jeg står ute og skal bytte nå, men finner den ikke og hakke peil på hvordan den ser ut..

Hjelp??

Skrevet
Hvor bestilte du fra? Er det blå eller svart føler på 93 mod?

Har egentlig ikke peiling på om det er blå eller svart føler på 93mod.. Bilen er 520 93mod men kjøpte bilen uten motor så står en b25 i den som hadde blå føler, men tok føleren av en b20 motor jeg har liggende fra 91 som hadde svart føler.. måtte bytte pga måleren er død med føler fra b25 motoren.. Regner med at 93mod har svart føler siden måleren er i orden nå som jeg bytta over følerne :)

Skrevet
Ok, takk for svar :) Er det noen forskjell på de to føleran?

Jeg kunne ikke se noe forsell utenom at den var pittelitt lenger på b25 motoren.. Og at den var blå.. Men er forsell ettersom den ikke funka.. Litt teit at de skal lage det sånnn, men var en 5minutters jobb å bytte plass på dem når jeg først fånt den :)

Skrevet

tenkte på de 2 svarte føleran om de var likens siden den ene hadde delenr 8 og den andre 6 :) Men veit du om tempnåla går på max om du tar av kontaktan, eller skal nåla gå ned på blåstrekken? Veit ikke helt om mine er gåen :s

Skrevet

nåla mi var helt død.. Sto på hunn hele tiden uten å bevege seg en mm :P men det var for at føleren og måleren ikke gikk overens pga feil motor som står i :) ormen TROR at måleren holder seg på blåstreken om føleren er gåen.. Men skal ikke si det helt sikkert.. Har aldri hatt problemer det dette før nå, så har egentlig bare løsninga på det problemet jeg hadde nå.. :/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...