Stjernstedt Skrevet Februar 27, 2013 Share Skrevet Februar 27, 2013 Vurderer å selge min E30 da det er behov for større bil i garasjen. Denne ble kjøpt ny sommeren 1988 i Helsingborg og har hatt samme eier til 2009, bilen ble lite brukt og har siden 1994 stått i ro grunnet dødsbo. Andre eier kjøpte bilen i 2009 før han solgte den videre til et bilfirma i Helsingborg 2011 grunnet plassmangel. Av utstyr er det: Soltak, varme i frontseter, elektrisk sidespeil, check-computer, BMW-bensin kanne. Er åpen for bud, vil bli lagt ut på finn.no de nærmeste dagene Flere bilder: http://bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=6&t=236397 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius;) Skrevet Februar 28, 2013 Share Skrevet Februar 28, 2013 CA. pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
enore28 Skrevet Mars 2, 2013 Share Skrevet Mars 2, 2013 lurer og på hva ønsket pris er? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
enore28 Skrevet Mars 2, 2013 Share Skrevet Mars 2, 2013 hva er ønsket pris? lurer og på km stand og om den er eu? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stjernstedt Skrevet Mars 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2013 Nå fikk jeg akkurat inn ett bud på 70k Har sagt ifra at jeg vil publisere bilen på finn.no før jeg bestemmer meg Hyggelig med mye positive tilbakemeldinger, men mye går på "ikke selg!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian V Skrevet Mars 3, 2013 Share Skrevet Mars 3, 2013 Denne ser jo meget ryddig ut. Hvor langt har den gått? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet Mars 3, 2013 Share Skrevet Mars 3, 2013 Hvis jeg ikke tar feil, har denne rundet 40`000km når jeg tittet i denne sist!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian V Skrevet Mars 4, 2013 Share Skrevet Mars 4, 2013 Hvis du først velger å selge, ville jeg lagt prisantydning over kr 100 000. Om bilen er like flott i virkeligheten, og kun har gått 40 000 km, finnes det nok en kjøper som betaler godt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mars 5, 2013 Share Skrevet Mars 5, 2013 Rundt 100 vil du nok få om du har et halvt år på deg. Bilen ser jo helt nydelig ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stjernstedt Skrevet Mars 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2013 Takk, den er ryddig og fin Kunne tenkt meg å selge denne i løpet av våren, KM standen ligger på ca 40.600 i skrivende stund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermansen23 Skrevet Mars 6, 2013 Share Skrevet Mars 6, 2013 Dette kunne vært interessant, men siden jeg står på venteliste for garasjeplass må jeg nok vente til den er på plass før jeg kjøper noe så fint! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tormodd Skrevet April 1, 2013 Share Skrevet April 1, 2013 Hei, er bilen solgt?? Hilsen Tormod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simhelg Skrevet April 3, 2013 Share Skrevet April 3, 2013 Kunne godt tenkt meg denne bilen da den ser meeeget bra ut! Hadde jeg vert deg, hadde jeg takket nei til budet på 70000,- dette er ikke noe som vokser på trær man får jo e30 til samme pris som har rundet 200 og ser ok ut, og alt som er gjort er senk og felger kanskje en mtech fanger eller en fin leppe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå