Pesslaad Skrevet Februar 28, 2013 Skrevet Februar 28, 2013 Tempnåla står på max med engang man vrir på tenninga. Kan det være at føleran e gåen? Og om man tar av kontakten til føleren, skal nåla gå ned på blå, eller blir den værenes på rød? Dette har vært slik siden jeg kjøpte bilen. Og forige eier sa at det problemet oppsto etter motorbytte. Står på svarte følera nu og bilen er en 320 E36 1993 mod. Har forøvrig bytta den ene føleren som er nærmest torpedoveggen uten hell. Noen som har formeninger?
FredrikE24 Skrevet Mars 2, 2013 Skrevet Mars 2, 2013 Mulig et skudd i blinde, men kan ledningene til tempføler blitt byttet om?
Pesslaad Skrevet Mars 2, 2013 Forfatter Skrevet Mars 2, 2013 Muligens det, men vil temperaturen stå på max selv om ledningene ikke er koblet i?
FredrikE24 Skrevet Mars 2, 2013 Skrevet Mars 2, 2013 Muligens det, men vil temperaturen stå på max selv om ledningene ikke er koblet i? Det kan jeg aldri tenke meg, har du prøvd å dytte litt på nåla og sjekka om den evt. har kilt seg i enden? Nåla er vel fjærbelastet og skal sprette tilbake(til null) når den mister spenning.
Morty999 Skrevet Mars 2, 2013 Skrevet Mars 2, 2013 når ledningen er tatt av stikket skal den ikke stå på maks nei.
Pesslaad Skrevet Mars 2, 2013 Forfatter Skrevet Mars 2, 2013 når ledningen er tatt av stikket skal den ikke stå på maks nei. Da har jeg en jordingsfeil/brudd i en ledning en eller anna plass, eller kan det være speedometre som er gåent?
Pesslaad Skrevet Mars 4, 2013 Forfatter Skrevet Mars 4, 2013 Kan det være speedometre det er feil med?
FredrikE24 Skrevet Mars 4, 2013 Skrevet Mars 4, 2013 Trur ikke det blir å hjelpe akkurat Som jeg skrev lenger opp hadde jeg undersøkt om nåla har kilt seg på maks
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå