Morty999 Skrevet Mars 4, 2013 Skrevet Mars 4, 2013 tipper det er en feilkobling jeg, sidne det har vært byttet motor.. byttet til lik motor eller annen type ?
Pesslaad Skrevet Mars 4, 2013 Forfatter Skrevet Mars 4, 2013 Samme type motor som tidligere Men hvor kan det ha blitt feilkoblet isåfall?
Pesslaad Skrevet Mars 4, 2013 Forfatter Skrevet Mars 4, 2013 Kommer man lett til den kontakten og er det bare en kontakt eller er det 2 kontakter som er ganske like som skal byttes om hverandre?
Pesslaad Skrevet Mars 4, 2013 Forfatter Skrevet Mars 4, 2013 Så du trur det er ledningene som står på feil plass, eller mener du at dette motorstikket kan settes på "forskjellige måter", at det liksom er bare å ta den av å vri den om litt å sette den på igjen? Om du skjønner hva jeg mener
Morty999 Skrevet Mars 4, 2013 Skrevet Mars 4, 2013 nei, om det har vært noen å kobla litt der kanskje kan ikke settes feil
Pesslaad Skrevet Mars 4, 2013 Forfatter Skrevet Mars 4, 2013 Kor man kan finne koblingsskjema til motorstikket?
Pesslaad Skrevet Mars 5, 2013 Forfatter Skrevet Mars 5, 2013 Snakket litt med forige eier å her er det han sa til meg Meg: Når du bytta motor, kobla du om noen ledninge i motorstikket eller andre plassa? Tenkte kanskje at du har kobla feil en plass pga tempmåleren Ørjan: næi va kun en plass kablan jikk pga formen inni kontaktn, så trur nokk muligens alt sku vær kobla rætt me take på at d va ingen av kablan som va førr lang eller førr kort iforhold tell kor di skulle Meg: Kordan kontakt va det? Ørjan: samme typen som e te tempmålarn, men e totalt i ledningsnætte en plass mella 7-9 kontakta som ligg unner innsuge, trur dær va 3-4 som jikk på baksia å ræssn på framsia
Pesslaad Skrevet Mars 8, 2013 Forfatter Skrevet Mars 8, 2013 Mye mulig han har koblet feil under innsuget? Og er det mye jobb å ta av innsuget?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå