Dr. E Skrevet Februar 28, 2013 Skrevet Februar 28, 2013 Hei alle sammen! Dette er min første post her på forumet. Jeg har akkurat bestillt en 10' F10 fra Tyskland som blir levert til uken. På bildene ser det ut som det sitter 17" felg på, med sommerdekk. Jeg trenger jo selvsagt ett sett til og lurer på om dere kan komme med tips om hva jeg bør velge. Jeg har EDC, og adaptiv styring, om det gjør en forskjell... Prioriteringen er komfort på norske veier, men det skal jo også se ok ut. Så jeg er veldig i tvil om det skal være 18 eller 19'. Og hva med disse run flat dekkene? Er de gode? Pris har jo også noe betydning.
John Kr Skrevet Februar 28, 2013 Skrevet Februar 28, 2013 Hei Velkommen til vårt forum.... Jeg har run flat dekk, etter min vurdering så synes jeg disse dekkene blir for harde og gir mye mer veistøy. Disse dekkene er greie å ha ved puktering i høye hastigheter.
largund Skrevet Mars 1, 2013 Skrevet Mars 1, 2013 Når komfort er din hovedprioritet skal du IKKE velge run-flat og heller ikke 19" felg. Jeg syns orig. M-sport felg ser best ut på F10/11. M Dobbelteke 350 M i 18". 351 i 19" Tror, på den andre sida, at F10/11 har så store hjulbuer at om du går for 19" så blir ikke profilen så lav at d går alvorlig ut over komforten. Begge felgene ser fantastiske ut på bilen.
Dr. E Skrevet Mars 1, 2013 Forfatter Skrevet Mars 1, 2013 Takk for velkomsten! Da går jeg for 18' felg med vanlige dekk. Er det noen som vil selge meg et sett?! Mvh Eric
John Kr Skrevet Mars 1, 2013 Skrevet Mars 1, 2013 Når komfort er din hovedprioritet skal du IKKE velge run-flat og heller ikke 19" felg. Jeg syns orig. M-sport felg ser best ut på F10/11. M Dobbelteke 350 M i 18". 351 i 19" Tror, på den andre sida, at F10/11 har så store hjulbuer at om du går for 19" så blir ikke profilen så lav at d går alvorlig ut over komforten. Begge felgene ser fantastiske ut på bilen. Enig
Dr. E Skrevet Mars 1, 2013 Forfatter Skrevet Mars 1, 2013 Hva med disse da? http://finn.no/37907389 De er jo litt store, bmw forhandler begynte å snakke om brudd på garanti osv. Men vil de være lovlige, og komfortable? Er vel originale 5 serie GT felger? Eric Sent from my iPad using Tapatalk HD
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå