Bimmer fan Skrevet Februar 27, 2014 Share Skrevet Februar 27, 2014 Heisann Denne loggen skal jeg følge med på har e46 selv, og lurer på hvor du kjøpte m tech fangeren og de stripene i grillen?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
staashe Skrevet Februar 28, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2014 Hyggelig å høre! Fangeren ble kjøpt fra Carpartspro og stripene på Ebay Mange bra sider som selger Mtech II fanger utrolig billig! 1200,- og oppover. Stripene ble vel 20 kroner ellerno! Ikke rare greiene man må ut med for å få "ny bil" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Februar 28, 2014 Share Skrevet Februar 28, 2014 Okei, tenkte å kjøpe Mtech II fanger fra Koed og så lakke den på skolen jeg å Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertBow Skrevet Mars 1, 2014 Share Skrevet Mars 1, 2014 Takk for en interessant blogg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
staashe Skrevet Mars 1, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2014 Blir bra det, Bimmerfan Jo, takk for det. Går sakte, men sikkert framover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
staashe Skrevet Mars 8, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2014 Liten fotoupdate på tingene som ble gjort Bildene ble tatt i full fart med mobilkamera! Ble veldig fornøyd med høyden etter coilovers Blir spennende med sommerfelgene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Mars 8, 2014 Share Skrevet Mars 8, 2014 Det ble bra Hva slags senkesett er det ?? og hvordan er komforten nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
staashe Skrevet Mars 9, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2014 Takk for det! TA Technics heter det. Er skikkelig billige greier, men har hørt meg rundt, og forstått det slik at jeg faktisk ikke trenger coilovers til 20-30,000 for å kjøre på vanlig vei Ble veldig fornøyd til prisen. Justerbart 3-6,5cm er det også. Ble bra mye stivere enn orginalt, men ikke for mye. Sitter godt i svingene hvertfall Er 2 års garanti på senkesettet også. Eneste jeg har noe å si på, er at man ikke kan justere stiv/myk. Men som sagt, ble den ikke FOR stiv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Mars 9, 2014 Share Skrevet Mars 9, 2014 Skal senke e46 min etter hvert jeg også så da er det bra med forslag og erfaringer fra noen som allerede har montert og testet litt Hvor kjøpte du senkesettet ? evt. link? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
staashe Skrevet Mars 9, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2014 Ja. syns settet er helt greit! Funker i massevis. Kjøpte det fra P&R. De har en veldig oversiktlig side du lett finner senkesettet på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Mars 9, 2014 Share Skrevet Mars 9, 2014 P&R er Parts and Retards? http://www.partsandretards.no/senkesett/justerbare-senkesett/bmw/3-serie-e46/ta-technix Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
staashe Skrevet Mars 9, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2014 Jepp! Dem eller: http://www.partsandretards.no/senkesett/justerbare-senkesett/bmw/3-serie-e46/tuningart Tipper jeg du blir fornøyd Lett å justere høyden og akkurat passe stiv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Mars 9, 2014 Share Skrevet Mars 9, 2014 Okei, ser perfekt ut på bilen din og så var det en veldig hyggelig pris Tenker vi har en vinner der ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
staashe Skrevet Mars 11, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2014 Takk å takk! Kan tilføye at jeg fortsatt kan senke fronten rundt 30mm til enn setup'en viser på bildet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Mars 11, 2014 Share Skrevet Mars 11, 2014 Høres bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå