Freakshow Skrevet Mars 1, 2013 Share Skrevet Mars 1, 2013 jeg var å henta meg e39 530d her om dagen, og når vi henta den så funket ikke gps eller radio/cd spilleren i bilen. gamle eier sier den funket helt til han byttet batteri, så jeg har sjekket alle sikringer, prøvd og ta av og på batteriet for å resette det hele men ingen ting funker =/ noen som har vært borti dette før eller veit hva problemet er? skal kjøre 210 mil i morgen med bilen så hadde vært fint å fått noe musikk turen oppover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Mars 1, 2013 Share Skrevet Mars 1, 2013 Sjekka sikringa bakpå spilleren? Er stort sett den som ryker først Evt om det kan være lagt opp en ny strøm-ledning til spilleren som ikke har blitt satt på batteriet igjen. Hvis du kjører forbi lillehammer kunne jeg kikket på det for deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2013 Var ikke noe sikring her :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Mars 1, 2013 Share Skrevet Mars 1, 2013 Mulig det holder å bare ta ut og sette inn igjen ledningene til spilleren. Prøvd det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Mars 1, 2013 Share Skrevet Mars 1, 2013 Sikringen til spilleren din sitter forresten antakeligvis på radio-enheten i bagasjerommet, og ikke på spilleren selv , som den gjør på andre spillere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2013 Testa alt -.- var ikke noe sikring på radio komponenten, så noe rart er det her, alt skal få strøm osv men finner faen ikke ut hva som er galt :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Mars 1, 2013 Share Skrevet Mars 1, 2013 er sikring på radiomodulen om det er en slik, denne modulen ligger baki. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet Mars 1, 2013 Share Skrevet Mars 1, 2013 Hvilken årsmodell er bilen? Har du DSP lydanlegg? MK3 navigasjon (cd-basert)? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2013 Det er jeg usikker på, er en 530d 2001 Model business utgave, kan sjekke på bmwvin eller hva siden heter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2013 Kjøpte bilen på torsdag sånn for å ikke virke for uviten ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet Mars 1, 2013 Share Skrevet Mars 1, 2013 Det kan hende navicomputeren din har tatt kvelden. Siden du har en 2001 mod, så regner jeg med at du har en mk3 navi, hvis den ikke er bytta i en mk4 da. Mk3 er følsom for strømbrudd og bla. dårlige batteri. Hvis du har DSP lydanlegg så kan en defekt mk3 føre til problemer med lyden på anlegget. Mk3'en generer også grafikken på brukergrensesnittet i skjermen din framme i bilen. Defekt mk3 = mørk skjerm (dersom du ikke har en videomodul da). Men først, sjekk alle sikringer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2013 du det veit jeg virkelig ikke men jeg får opp skjermen, der får jeg sett på kjørecomputern, gått på Tven, og styrt webastoen. og grundinstillinger. får ikke byttet til cd eller navigasjon :S det røde lyset i midten av de 3 lysene på spilleren driver blinker, lurer på hva det kan være noen ideer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet Mars 4, 2013 Share Skrevet Mars 4, 2013 Kan du legge ut et bilde av skjermen din med hovedmenyen oppe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2013 skal fikse med en gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå