Kenboy82 Skrevet Mars 1, 2013 Share Skrevet Mars 1, 2013 På stor tid og få på Mtech 2 front og bak fanger her altså.. Bilen er en 320i fra 85 med facelift 325i motor med litt lettere modifikasjoner.. Har hatt bilen et par år nå, så bilen står og venter på sommeren i garasjen Men har i dag bestilt Mtech 2 front og bak fanger da jeg ikke synes denne kler E36 m3 front og bakfanger. Noen som trenger E36 fronten med tåkelys? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
low is a lifestyle Skrevet Mars 8, 2013 Share Skrevet Mars 8, 2013 Fin e30. passa bra med rs hjula, Litt mer senk foran. blir bra med mtec-2 fangere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mars 9, 2013 Share Skrevet Mars 9, 2013 Syns E36-fangeren var kul jeg. Ikke noe man ser hver dag. Post gjerne flere bilder. Ser ut som et bra eksemplar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RogE36R Skrevet Mars 9, 2013 Share Skrevet Mars 9, 2013 Syns E36-fangeren var kul jeg. Ikke noe man ser hver dag. Post gjerne flere bilder. Ser ut som et bra eksemplar Enig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenboy82 Skrevet Mars 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2013 Heisann dere.. Takker for gode tilbake meldinger.. Har flyttet tråden til Prosjekter.. Der ligger det flere bilder... Mvh Kenneth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå