Kenboy82 Skrevet Mars 1, 2013 Share Skrevet Mars 1, 2013 Heisann.. Har utrolig nok en E36 M3 frontfanger på min E30... Selger denne til høyeste bud.. Passer sikkert på E36 med litt tillpassing. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet Mars 1, 2013 Share Skrevet Mars 1, 2013 ka i svarte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jpse36 Skrevet Mars 1, 2013 Share Skrevet Mars 1, 2013 det der er vel en e36 m3 look fanger som er laga for e30? at den passer e36 tviler jeg veldig på. selv med tilpassing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet Mars 2, 2013 Share Skrevet Mars 2, 2013 det der er vel en e36 m3 look fanger som er laga for e30?at den passer e36 tviler jeg veldig på. selv med tilpassing +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenboy82 Skrevet Mars 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2013 Den er faktisk ikke laget til E30 i det hele tatt.. ses på selve måten den er festet på. Men ja det er en M3 look front. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå