Gå til innhold

T198 GS-Protwin 19" race edition 9,5 brede.

///Mody
 Share

Anbefalte innlegg

Vil bare advare andre mot å avtale noe med han her! På mld så skrev han at hvis jeg kom med 4000,- var felgene mine. Planla å dra oppover, og plutselig så skulle han sjekke litt mer ang pris. 1 time etter tikker det inn en mld der det står at han har fått inn bud på 8000,- for felgene. Høres litt mistenkelig ut og useriøst ut.

Så da selges felgene for hbo 8000,-

Skriver ikke dette for å ødelegge, men en liten heads up for andre som kanskje planlegger en tur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil bare advare andre mot å avtale noe med han her! På mld så skrev han at hvis jeg kom med 4000,- var felgene mine. Planla å dra oppover, og plutselig så skulle han sjekke litt mer ang pris. 1 time etter tikker det inn en mld der det står at han har fått inn bud på 8000,- for felgene. Høres litt mistenkelig ut og useriøst ut.

Så da selges felgene for hbo 8000,-

Skriver ikke dette for å ødelegge, men en liten heads up for andre som kanskje planlegger en tur!

Jeg beklager for det. Men greia er at faren min skal kjøpe seg ny Bmw og jeg fant ut at jeg stressa litt for mye med salg, da felgene er verdt mer. Så da kunne jeg enten beholde de selv eller selge de dyrere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...