johne Skrevet Mars 2, 2013 Share Skrevet Mars 2, 2013 Hei! Noen som har et emblem de kunne tenke å selge meg?? Ble frastjålet panseremblemet mitt i går...Typisk da jeg nå holder på å selge bilen!! helt utrolig irriterende! Trenger et Panser emblem til en 2001 modelle E46. Gidder ikke kjøpe nytt originalt (dyrt ) Er takknemlig for tilbakemeldinger folkens!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Mars 2, 2013 Share Skrevet Mars 2, 2013 Hahaha? Wtf? Aldri vært borti dette før:/ eneste jeg kommer på der de selger fake er ebay... eller kan du jo gå til bmw/bavaria hvis du trenger det veldig fort, men igjen, dyrere. sent from my microwave using tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwM46 Skrevet Mars 2, 2013 Share Skrevet Mars 2, 2013 Jeg har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderspr0 Skrevet Mars 2, 2013 Share Skrevet Mars 2, 2013 Me har æin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå