Eystein Ose Skrevet Mars 2, 2013 Share Skrevet Mars 2, 2013 En kompis henta seg nettopp en e38 750ia. Starter og går fint, men er null gassrespons når han trykker på pedalen. Noen ideer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Mars 2, 2013 Share Skrevet Mars 2, 2013 TPS ? Throttle position sensor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TDV Skrevet Mars 2, 2013 Share Skrevet Mars 2, 2013 Hei eg har 2 stk elektroniske gasspjeld om du må til å bytte desse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eystein Ose Skrevet Mars 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2013 Hvordan finner jeg ut om de er ødlagt da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TDV Skrevet Mars 2, 2013 Share Skrevet Mars 2, 2013 Hei Nei sei det. Prøv å koble av en av gassspjelda. Trur de skal komme opp motorlampe då. Sent from my GT-N7100 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frankkkk Skrevet Mars 3, 2013 Share Skrevet Mars 3, 2013 Hei de er min bil Gassspjelda funker fint ser de ut som , men når jeg kobler ut den boksa under rattet som gass pedalen er koblet til så skjer ikkje nåke kan den være gåen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsBMW Skrevet Mars 3, 2013 Share Skrevet Mars 3, 2013 Hvordan kan spjelda funke fint hvis det ikke skjer noe når du gir gass? Du må måle signalet inn og ut fra pedalen og hvis det ikke er noe ut er den nok defekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frankkkk Skrevet Mars 3, 2013 Share Skrevet Mars 3, 2013 Hvordan kan spjelda funke fint hvis det ikke skjer noe når du gir gass? Du må måle signalet inn og ut fra pedalen og hvis det ikke er noe ut er den nok defekt. Hadde av lmm på kvar side å då åpna dei å lukka litt nor ej kobla dei ut og inn nor bilen går. Skal ta diagnose imorgå so fe sjå da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frankkkk Skrevet Mars 4, 2013 Share Skrevet Mars 4, 2013 De var en stor sikring under hjernene framme på høgre sida som va gåen så bytta den men funnker ikkje. De står også i speedometer ''Motornotprogramm'' . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå