Kristoff Skrevet Mars 2, 2013 Share Skrevet Mars 2, 2013 Kjøpte meg forleden to typer voks til bilen, men endte opp med 4. Har vel driti meg ut på bestillingen, dog håper jeg noen her er interessert i å gå til anskaffelse av to flotte vokser! Krukkene er uåpnet og kjøpt i desember, og selges rett og slett fordi jeg har to av hver. Swisswax Shield lakkvoks 200 ml (Krukken veier 442 gram) Nypris: 1049,- Tatt fra Scandicshine: Shield er en langvarig voks, designet for tøff bruk av moderne biler og SUVer med ultra ren brasiliansk Grade One carnauba voks (over 40 %). På grunn av dens nærmest legendariske klebefrie ”non-stick” effekt er det nesten ikke mulig for skitt og insekter å feste seg til vår høykonsentrerte naturlige voks med PTFE (teflon) – akkurat som et stekt egg ikke fester seg til en PTFE-belagt stekepanne. Selges for 950,- eller det rimeligste du finner på norske sider. -- Swisswax Autobahn felgvoks 50 ml (Krukken veier 86 gram) Nypris 319,- Tatt fra Scandishine: Autobahn hjul voks forsterker overflaten på dine felger med en synlig polert glans og hjelper felgen med å frastøte seg partikler av bremsestøv. Bremsestøv, vei salt, røffe vinterkjemikalier, fuktighet og andre forurensende stoffer fra veien vil ikke klare å trenge gjennom det beskyttende og varmebestandige carnauba voksbelegget som er forsterket med PTFE (Teflon). Selges for 250 eller det rimeligste du finner på norske sider. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoff Skrevet Mars 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2013 Ønskes det å kjøpe begge krukkene ordner jeg en god pris på det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoff Skrevet Mars 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2013 Solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå