torfinn91 Skrevet Mars 2, 2013 Share Skrevet Mars 2, 2013 hei Har stående en helt NY UBRUKT holset turbo som jeg er i tvil hvilken type det er, så den går billig! Grunnen er fordi jeg ikke er sikker på hvilken type det er, men noen sier den ligner en Holset HX35 eller HX40. Det står AR 1,67 ca skrevet med tusj på den. Også står det AR 1,92 en annen plass med tusj Førstemann med 2000,- kan ta den.. er lei av at den bare ligger. Holder til på sørlandet, men kan sende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torfinn91 Skrevet Mars 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2013 Hopp ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simhelg Skrevet Mars 6, 2013 Share Skrevet Mars 6, 2013 Send meg pm ang frakt er intr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torfinn91 Skrevet Mars 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2013 PM sendt : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torfinn91 Skrevet Mars 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2013 hopp ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EDH_Performance Skrevet Mars 9, 2013 Share Skrevet Mars 9, 2013 Dette er nok en kina kopi av en holset, mål inducer på den så vi vet størrelsen;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torfinn91 Skrevet Mars 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2013 Det blir litt vanskelig da jeg er i bardufoss i nord.. Jeg er i militæret, og turboen befinner seg på sørlandet :/ Skal hjem den 22. mars og da kan jeg måle. men han jeg kjøpte den av sa at den kostet mye og at det var en holset turbo, men man vet jo aldri hvem man kan stole på da :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EDH_Performance Skrevet Mars 10, 2013 Share Skrevet Mars 10, 2013 http://www.myholsetturbo.com/images/hol ... ention.pdf Ser det på inntaket og mutteren;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torfinn91 Skrevet Mars 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2013 Ja da har jeg blitt lurt Takk for linken forresten Skal være obs neste gang! Førstemann med 1000,- kan ta an ) Den er jo ubrukt og burde jo fungere til noe^^, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
motocross4 Skrevet Mars 11, 2013 Share Skrevet Mars 11, 2013 Ja da har jeg blitt lurt Takk for linken forresten Skal være obs neste gang! Førstemann med 1000,- kan ta an ) Den er jo ubrukt og burde jo fungere til noe^^, har ikke blitt lurt for ny holset turbo kan koste fra 10 til 150.000 kr de er syyyykt dyre! gir et skambud på 600 send pm;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus bimmer Skrevet Mars 13, 2013 Share Skrevet Mars 13, 2013 er den turboen brukt før? er det noe slittasje i lager? kan vel legge inne et bud på 800kr vist den er fullt brukbar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simhelg Skrevet Mars 14, 2013 Share Skrevet Mars 14, 2013 Er solgt til meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torfinn91 Skrevet Mars 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2013 Stemmer det Helt ny og ubrukt btw Sender så fort jeg kan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simhelg Skrevet Mars 15, 2013 Share Skrevet Mars 15, 2013 Supert;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå