320i e36 Skrevet April 10, 2013 Skrevet April 10, 2013 D e gudd heske. Tar meg kansje turen in og ser i helga. Visst du e heima
joakimh Skrevet April 11, 2013 Forfatter Skrevet April 11, 2013 D e gudd heske. Tar meg kansje turen in og ser i helga. Visst du e heima bare gi meg et ring så ser me
joakimh Skrevet April 20, 2013 Forfatter Skrevet April 20, 2013 da ble det en update igjen. måtte lakke div smådeler som jeg hadde glømt ut treversen montert nesten alt ferdig montert mangler bare noen få klips men ble midlertidig stripset fikk også byttet ut den delen som jeg knakk "nippelen" på måtte nesten vaske bilen etter alt støv og drit som hadde lagt seg skal også ta noen bedre bilder av bakstillingen når jeg får tatt 4hjullskontroll. regner med at det blir på tirsdag
joakimh Skrevet April 23, 2013 Forfatter Skrevet April 23, 2013 fikk tatt noen bilder til mens jeg tok 4hjullskontroll
joakimh Skrevet Mai 12, 2013 Forfatter Skrevet Mai 12, 2013 har i helgen vert i drammen og hente motor + girkasse. motoren er en m60b40 i fra 740 og girkasse fra 530 e34 kjøpt fra GeirAndre her på forume motoren har stått en stun så må nesten ta den opp og sjekke alt samt bestille deler osv... ble en grei tur selv om det ble en del timer i varebilen jeg fikk lånt
joakimh Skrevet Mai 30, 2013 Forfatter Skrevet Mai 30, 2013 da har jeg fått gjort begynnt å plukke motoren i biter og fåt målt deler av den. måtte også gå til innkjøp av motorstativ
vrossi46 Skrevet Mai 31, 2013 Skrevet Mai 31, 2013 dette ser bra ut..!! blir d alpina bunnpanne å pompe .. eller blir det "heimelaga" ?
joakimh Skrevet Mai 31, 2013 Forfatter Skrevet Mai 31, 2013 dette ser bra ut..!! blir d alpina bunnpanne å pompe .. eller blir det "heimelaga" ? enten blir det alpina bunndel eller så går jeg for tørsump. tror nok ikke det blir "hjemelaga". men vis jeg får taki mål på alpina bunnpanne så kan det godt være at det blir laget en kopi av den
320i e36 Skrevet September 2, 2013 Skrevet September 2, 2013 Kommer seg voldsomt nå Heske, pøs på med bilder
joakimh Skrevet September 4, 2013 Forfatter Skrevet September 4, 2013 Rått råååt prosjekt må følge med på dette tusen takk alltid greit å vite at folk følger med eller liker hva jeg holder på med. desverre så tar ting litt lang tid pga penger og tid Kommer seg voldsomt nå Heske, pøs på med bilder har kansje vert litt slakk med bildene fortiden. men skal nok prøve å få til noe oftere updates vis ikkje så får du vel bare komme innom å gi meg et spark i baken men får vel nesten updatere litt hva som er gjort den siste tiden. fikk noe deler for en tid tilbake. veiv å rådelager, løftere, nye bolter til bundel men desverre ikke arp og 13 nye org løftere som jeg fikk til en god pris, veiven montert med nye bolter og monteringsfett stempler med nye ringer. desverre har jeg ikke tolmodighet til å blankpolere stemplene har også fått nilsen motor til å planslipe toppene+bytte styringer,ventiler og freset ventilsete på sylinder 4 og 8 så har jeg fått montert alle ventilene + nye tettninger så fikk jeg montert den ene toppen desverre fikk jeg ikke montert den andre pga jeg glømte å bestille 2 sett med bolter. men boltene, løftere, oljerør og lakk til toppdekslene får jeg nok til helgen så da blir det sansynelivis en liten update senest søndags kveld
320i e36 Skrevet September 4, 2013 Skrevet September 4, 2013 Ser bra ut dette joakim. Kommer innom en tur i helga
AlexNilsen Skrevet September 4, 2013 Skrevet September 4, 2013 Må si di toppene ser bra ut;) lurer på hvem som slipte dem?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå