Raggizz Skrevet Mars 2, 2013 Skrevet Mars 2, 2013 Heisann. Har vært på handlet meg en bmw E30 316i for en stund siden. Forige eier hadde planer om å bruke bilen i bilcross. så den var ribbet å buret var montert. så mine planer med denne er å bygge meg en bil så jeg kan begynne med drifting.. kort om planer for bilen. Sveise ny girkasse tunell da den gamle hadde blitt kappet ut av forige eier. Montere i ett nytt. Pusse ned å lakere bilen innvendig å utvendig. Motor å gir vet jeg ikke enda forstilling å bakaksel blir e36m3 forstilling og e36 compact bakaksel.. Bilen. Prosjekt girkasse tunell. Ren gjorde hjulbuene fremme å lakerte de å sprayet tectyl på de.
Raggizz Skrevet Mars 2, 2013 Forfatter Skrevet Mars 2, 2013 Begynte i dag tidlig med Girkasse tunellen. kappet ut alt det meste av den og lagde meg en enkel papp mal hvordan den kom til å bli. Papp maln ferdig å prøve monter. Størrelsen på girkasse tunellen blir oginal. Noen timer etter så ser det slik ut. er ikke helt ferdig med den enda. skal slipe ned sveiser og fuge samt gunne å sånt. update kommer snart.
Raggizz Skrevet Mars 3, 2013 Forfatter Skrevet Mars 3, 2013 Dag 2 av girkasse tunell, Flyttet litt av torpedovegen ca 300mm bak over. Papp mal her ser dere hvor mye den blir flyttet. Sveising på begynt. Endte opp med å se slik ut. Vet sveisene ikke ser ut som de beste. men må få lovt å si i mitt forsvar at dette er ikke min sterkeste side. neste som står på plan er å slipe ned litt på sveisene samt få kittet å mal over skjøytene. hva tror dere?
PM.Hagadøkken Skrevet Mars 3, 2013 Skrevet Mars 3, 2013 Et spørsmål, hvorfor ikke lage tunnel større, og flytte torpedoen litt mer når du først skal modifisere?
Raggizz Skrevet Mars 3, 2013 Forfatter Skrevet Mars 3, 2013 Vil tro denne tunellen er stor nok til 1jz en og girkassen. Hadde ikke modifisert tunellen hvis den ikke var kappet i fra begynnelsen av.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå