Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

På stor tid og få på Mtech 2 front og bak fanger her altså..

Bilen er en 320i fra 85 med facelift 325i motor med litt lettere modifikasjoner..

Understellet er fra en 325i facelift med skiver bak.

Lang tids plan er og få inn en 3,6 liter fra Bmw M5.. Men som sagt, så er det på lang sikt..

Bilen er blitt 100% rust fri etter litt gulv sveising i fjord. Tok dessverre ikke noen bilder av det :(

Har hatt bilen et par år nå, så bilen står og venter på sommeren i garasjen :)

Men har i dag bestilt Mtech 2 front og bak fanger da jeg ikke synes denne kler E36 m3 front og bakfanger.

Noen som trenger E36 fronten med tåkelys?

7dzhhn18u0q5747g63hl.jpg

7730iwsru0e8ii6xc1qn.jpg

Prøvde og sette på Mtech 2 bakanger i dag.. Passa jo greit den, men litt tilpssing ved hjulbuene må til.

8vdxjasc60yzygnpkkwc.jpg

c5lt0mfmp3x15mrueu06.jpg

Mtech front og bak fanger er kjøpt av en hyggelig kar fra Vrådal som er her inne på forumet "Tommyheimberg"

Tok av fronten i dag.. Så nå er det bare og få kjøpt facelift frontplate og på Mtech 2.

yvtc6z0gs20lrcyda9ec.jpg

Her har e et lite problem, ikke samme hjulbuer på Preface og facelift.. Noen som har noen erfaring med dette? Hv e bør gjøre?

w6lvrtv3t21lxcpng83b.jpg

pgzj1tfxy6kfnkvvszpn.jpg

zos0qicgsxi0f12yu391.jpg

ki1ckoe8wrjthbfd7c2g.jpg

• Svar 46
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Jøss fått prøve montert alt ja:-), såg ikke galt ut!:-), ser jo egentlig ut som det passa utrulig bra?:-)..

Takk for ein veldig koselig handel:-)

Ja passa greit det, men må tilpasses litt ved hjulbuen.. Men det er barnemat :) hehe.

Skrevet

Synes faktisk ikke E36 M3 fanger foran så gale ut i det hele tatt! Aldri sett det før..

Har du bilde av den bakfra med E36 fanger? Mye som måtte tilpasses for å få det til å passe?

Skrevet

Missunner deg innteriøret ditt!, var ikkje mye tilpassing egentlig da, den skulle egentlig vere feedig tilpassa:-p, mwn glassfiber sparkel?:-), evnt sparkle den til mens den står på så du får rette forma?:-)

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Skrevet
Synes faktisk ikke E36 M3 fanger foran så gale ut i det hele tatt! Aldri sett det før..

Har du bilde av den bakfra med E36 fanger? Mye som måtte tilpasses for å få det til å passe?

Bilen ble kjøpt med fangere fra E36.. Men nå som jeg har tatt det av så var det relativt enkelt ser det ut som..

Synes selv den kledde bakfangeren fra E36, men denne var skadet dessverre.. Skal se om jeg finner noen bilder av bilen bak fra :)

Skrevet
Missunner deg innteriøret ditt!, var ikkje mye tilpassing egentlig da, den skulle egentlig vere feedig tilpassa:-p, mwn glassfiber sparkel?:-), evnt sparkle den til mens den står på så du får rette forma?:-)

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Takk for det Tommy :) Ja men problemet ligger ikke der, men og få den helt opp under kanten og rundt hjulbuen, det er problemet..

Skrevet
Aha ser det nå, men endre feste hulla litt da så du kan stille den helt opp?

Det er ikke feste hulle som er problemet altså.. Får ikke fangeren helt opp mot kanten pga hjørnet på fangeren går i hjulbuen.. Mangler ca 1 cm. :(

Skrevet
Dette ser ut til å gå riktig vei i hvertfall, spent på hva som skjer videre.

Noen planer?

Takk for det :)

Planen i år er og få sveiset over Radiator festene fra facelift og få inn facelift radiator, få på Mtech 2 fangere og få akket de. Så er det bare litt generell vår stell. :)

Men på sikt så er planen og få inn en 3,6L S30B36..

En hel lakkering i løpet av to år..

Så for jeg se hva mer jeg evt finner på :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...