emilguten Skrevet Mars 3, 2013 Share Skrevet Mars 3, 2013 Hei jeg har en 2005 mod 320 edition 33 som har gått ca 1670000 bilen er så å si strøken. ingen problemer med den. ingen bulker eller riper. så nå vurderer jeg på å selge den så lurer jeg på hva prisen ligger i. det er jo tross alt en skjelden bil takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mars 3, 2013 Share Skrevet Mars 3, 2013 Se på hva tilsvarende biler ligger til på Finn.no. At det er en edition33 har nok ikke veldig mye å si nå lenger. Skal du ha et bedre svar enn det må du si mer om farge, utstyr osv da dette kan ha mye å si. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Mars 4, 2013 Share Skrevet Mars 4, 2013 Håper og det er en null for mye der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Mars 4, 2013 Share Skrevet Mars 4, 2013 hadde en sånn selv, i silverstone metallic. 05 mod. var gått 150k ca. solgte den i juli ifjor, fikk 150k for den da, kunne sikkert fått mer hvis eg hadde ventet lenger, men lå jo drøssevis av andre e46 touring ute da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
emilguten Skrevet Mars 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2013 det er en edition 33 me estori blue eller hva den heter.. er egentli lite utstyr til at det er en jubileums model. ja jeg lurer på å få solgt den før den taper seg for mye i verdi begyner å bli gammel bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå