jon///M Skrevet Mars 4, 2013 Share Skrevet Mars 4, 2013 hei nå er det på tide og selge caben til fordel for noe annet. Bilen er en 1996mod orginal 328ia med ettermontert m-tech utvendig, orginal med m-tech understell og interiør. Jeg har byttet ut noen slitedeler på ca 215000km som det var på tide med. -radiator (begynte og svette ved beholder) -termostat (den gammle var grei men slikt er kjekt og vite at det er nytt!) -vannpumpe (den gammle var grei men di gammle pumpene med plast skovel er noe skit så jeg satte i ny orginal med stål skovel) -termostathus med pakkninger og vann slanger mot radiator -bakre lyd demper (det sto noe gammelt rustent der så jeg satte inn ny scorpio rustfri demper) -bremse skiver og klosser forran (var et lite snev av kast i di gammle så da byttet jeg) -ny bremselys bryter ved pedal (den gammle fusket litt) -nye tårnlager forran og bak (orginale) -satte i nytt coiloversett, lowtech, tuv godkjent, meget fornøyd med dette settet! -nytt kn åpent luftfilter kit med varmeskjold og slikt. -skiftet olje og filter (castrol) - + en del småting (klips og slikt) så bilen er i bra stand. eu godkjent til 2014. dette er med senk og med orginale e34 m5 felger Dette er di samme m5 felgene men med det orginale m-system kapslene utenpå felgene det er disse felgene som følger med bilen. dette er før senk. med bilen følger et sett vinterhjul, piggfri på stålfelg. jeg har kun brukt di som lagringshjul. og et sett sommerhjul 18" m-paralell hjul (kopi) gode dekk forran men bak er di slitt så jeg tenkte og sette på nye bakdekk før salg. den orginale luftfilter boksen og det orginale m-tech understellet. et sett hvite blinklys og et sett mørke (forran) (står på orginale gule der nå) det står også en liten sub i bagasjerommet. bilen ble opplakkert i 2009 eller 2010 av tidligere eier i orginal farge pga slitt lakk. utstyrs liste: el cab el vindu 2 soners klima cd spiller (alpine) sportsratt i skinn sports seter i skinn sommerhjul 18" vinterhjul automat antispinn m-tech fangere coilovers + org m-tech understell tåkelys hifi pakke (10 høytalere i bilen) m-tech lister utvendig stor kjørekomputer bilen er ikke godkent med senk i vognkort akkurat nå. coilover har tuv så dette skal ikke være noe problemer men om dette skal være gjort før salg så må vi avvente til det blir tørt og fint etter veiene først da jeg ikke kjører denne i snø. + at den står på sommerhjul enda. ellers er bilen god, ikke 100% strøken men det er stross alt en 17år gammel bil ca. jeg kan også kanskje selge med di 17" m5 felgene men da for en annen pris. dette får vi evnt ta da. km stand akkurat nå er ca 216000km jeg ønsker 85000kr/bud for bilen. Jeg kan kontaktes på 93013274. bilen står i verdal i nord trøndelag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet Mars 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2013 årsavgift er forøvrig betalt! kommer annonse på finn etter påske om den ikke er solgt før det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Coupe Skrevet Mars 8, 2013 Share Skrevet Mars 8, 2013 85.000kr det var billig Kanskje jeg skal kjøpe den tilbake igjen, savner denne! God bil dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet Mars 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2013 bilen er gulle god den. hadde nok fortsatt og hatt den om jeg hadde muligheten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet April 10, 2013 Forfatter Share Skrevet April 10, 2013 Da er bilen på finn.no http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=40901573 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet April 17, 2013 Forfatter Share Skrevet April 17, 2013 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet April 24, 2013 Forfatter Share Skrevet April 24, 2013 bump. åpen for bud og evnt innbytte.. men da kun i pen e39 med diesel og manuell og helst litt utstyr! kan da også være litt dyrere e39 om den er riktig i mine øyne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet Mai 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2013 senket prisen nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet Mai 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2013 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet Mai 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2013 Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå