Gå til innhold

Hvor tar clutchen din? (E36)

Peak
 Share

Anbefalte innlegg

Har hatt 2 e36 opp gjennom tidene.

På begge to tok/tar clutchen ganske langt ute, altså jeg trenger ikke tråkke den helt inn til gulvmatta for at jeg skal kunne gjøre ett girskift.

På den første bilen røk clutchen, men jeg solgte bilen slik og jeg kjøpte deretter en annen modell.

Så jeg fikk aldri testet hvordan bilen var med splitter ny clutch.

Er det slik på e36 modellene at den tar så tdilig? Eller er dette et tegn på at den snart ryker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vil tro 3/4 høres riktig ut, syntes bare det virker litt rart da andre bilen jeg har hatt tidligere har tatt ganske langt inne mot matta...

Anyway, kan virke som om dette kan være forholdsvis normalt på e36, da flere har samme "problemet"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vil tro 3/4 høres riktig ut, syntes bare det virker litt rart da andre bilen jeg har hatt tidligere har tatt ganske langt inne mot matta...

Anyway, kan virke som om dette kan være forholdsvis normalt på e36, da flere har samme "problemet"

Tja.. Slurer ikke noe hos meg, og den fikk kjørt seg endel sist sommer. Så foreløbig ikke noe problem :) Vet forresten ikke om jeg har orginal clutch eller noe litt kvassere, for pedalen er ganske tung hos meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...