Peak Skrevet Mars 4, 2013 Share Skrevet Mars 4, 2013 Har hatt 2 e36 opp gjennom tidene. På begge to tok/tar clutchen ganske langt ute, altså jeg trenger ikke tråkke den helt inn til gulvmatta for at jeg skal kunne gjøre ett girskift. På den første bilen røk clutchen, men jeg solgte bilen slik og jeg kjøpte deretter en annen modell. Så jeg fikk aldri testet hvordan bilen var med splitter ny clutch. Er det slik på e36 modellene at den tar så tdilig? Eller er dette et tegn på at den snart ryker? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet Mars 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2013 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet Mars 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2013 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Da9el84 Skrevet Mars 5, 2013 Share Skrevet Mars 5, 2013 min pedal tar siste cm før jeg har sluppet pedaln helt..men min er helt utslitt/på grensen til sluring men må tråkke pedal helt i bånn får å få den i gir Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet Mars 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2013 Da tar den på samme sted, syntes vansklig og "ta av" pent når clutchen tar så langt ute... Men jeg kan gire helt normalt selv med clutchen bare halvveis inne... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pesslaad Skrevet Mars 5, 2013 Share Skrevet Mars 5, 2013 På min så må jeg også ta cluthen langt ut og trenger ikke å trø den helt inn når jeg skal gire. Men den er litt træg å få i gir av og til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet Mars 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2013 Noen flere formeninger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
divad Skrevet Mars 5, 2013 Share Skrevet Mars 5, 2013 Min tar relativt langt ute. Uten at jeg har tenkt større på det vil jeg gjette ca. 3/4 av pedalvandringen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet Mars 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2013 Ja, vil tro 3/4 høres riktig ut, syntes bare det virker litt rart da andre bilen jeg har hatt tidligere har tatt ganske langt inne mot matta... Anyway, kan virke som om dette kan være forholdsvis normalt på e36, da flere har samme "problemet" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
divad Skrevet Mars 5, 2013 Share Skrevet Mars 5, 2013 Ja, vil tro 3/4 høres riktig ut, syntes bare det virker litt rart da andre bilen jeg har hatt tidligere har tatt ganske langt inne mot matta...Anyway, kan virke som om dette kan være forholdsvis normalt på e36, da flere har samme "problemet" Tja.. Slurer ikke noe hos meg, og den fikk kjørt seg endel sist sommer. Så foreløbig ikke noe problem Vet forresten ikke om jeg har orginal clutch eller noe litt kvassere, for pedalen er ganske tung hos meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå