sh0xx Skrevet Mars 5, 2013 Share Skrevet Mars 5, 2013 hei, jeg har tenkt å kjøpe meg en e46, men lurte på om harmann/kardonn egentlig er så viktig? eller er det bare å kjøpe et med orginalt å kanskje kjøpe bavarian soundworks høytaler å en enkel subb seiner? blir nokså sikkert en 325 eller 330 hvis kontoen rekker opp dit ^^ mvh Robin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sh0xx Skrevet Mars 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2013 Ingen som har forslag ? Eller positiv å negative ting ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OveN Skrevet Mars 6, 2013 Share Skrevet Mars 6, 2013 I cab'en jeg hadde var ikke H/K noe å skryte av i det hele tatt, jeg bytta ut alle elementer til BSW. Det ble ganske mye bedre. H/K i coupe låter bedre enn det gjør i cab, bl.a. pga høyttalerne i hattehylla som cab ikke har. Har kun hørt og sett E46 med H/K, vet ikke om standard anlegget har samme antall høyttalere og samme forsterker som H/K anlegget. Om det har det så hadde jeg ikke brukt mye energi på å finne en bil med H/K. Bare å bytte det ut uansett om du er litt interessert i lyd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sh0xx Skrevet Mars 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2013 ja da tar jeg nok å kjøpe en med HK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goggjack Skrevet Mars 10, 2013 Share Skrevet Mars 10, 2013 Jeg har e46 sedan med det vanlige anlegget. Er utrolig god lyd akuratt passe med diskant og bass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sh0xx Skrevet Mars 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2013 Hmm du sier det ja, har funnet en bil som har det meste utenom h/k dekktrykk tull å navigasjon, men tenkte å bare kjøpe dynavin d99+ uansett. Noen dom har innspill ? En 2002 full m sport i svart med full skin sport stoler som også er svarte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå