marius686 Skrevet Mars 6, 2013 Share Skrevet Mars 6, 2013 hei, holder på og bygge om min e36 m3 fra smg til manuell! noen som har noe erfaring med det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimf Skrevet Mars 6, 2013 Share Skrevet Mars 6, 2013 Hjernen bør kodes om fra mss50.1 til mss50 software. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius686 Skrevet Mars 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2013 oki, takk for tipset! vet du hvor jeg får koda den om da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimf Skrevet Mars 7, 2013 Share Skrevet Mars 7, 2013 Dette er noe jeg kan gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius686 Skrevet Mai 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2013 Noen som vet hvordan deler jeg trenger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kentivar Skrevet August 29, 2013 Share Skrevet August 29, 2013 Hjernen bør kodes om fra mss50.1 til mss50 software. Kanskje ikke on topic men kan du forklare hvorfor denne må kodes om? Og om du gjør det kan du samtidig legge inn alpha-n? seng gjerne svar på pm... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå