bmw-E30 Skrevet Mars 20, 2013 Share Skrevet Mars 20, 2013 Hvis ikke disse blir solgt før påsken tar jeg av dekka og selger felgene for 4000kr. Selge felgene for mer enn du selv betalte for dem? Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fearcradle Skrevet Mars 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2013 di kosta 990 kr pr felg pluss frakt pluss senter koppene så nei... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet Mars 20, 2013 Share Skrevet Mars 20, 2013 900 kroner felgen ? du kjøpte de på tilbud grunnet de har "falma" ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fearcradle Skrevet Mars 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2013 nei grunnet gs skulle selge di ut.. di har dem ikke i sortimanget sitt lenger.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fearcradle Skrevet Mars 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2013 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DTalstad98 Skrevet Mars 21, 2013 Share Skrevet Mars 21, 2013 Hva er boltsirkelen på disse? Tror du de subber på senket e34 ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fearcradle Skrevet Mars 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2013 Jeg kan si deg at dem ikke subber på senka E34. Har bilde av åsen det ser ut på telefon. Send meg nummeret ditt på pm skal du få se åsen di ble på E34 Jeg elska det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DTalstad98 Skrevet Mars 21, 2013 Share Skrevet Mars 21, 2013 Jeg kan si deg at dem ikke subber på senka E34. Har bilde av åsen det ser ut på telefon. Send meg nummeret ditt på pm skal du få se åsen di ble på E34 Jeg elska det Så de går rett på uten valsing og spacer ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fearcradle Skrevet Mars 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2013 mhm. Kan kansje hende du må bøye inn kanten øverst på skjermen. Men det var allerede gjort på min og di gikk fint klart for kanten hos meg Di er jo bestilt til E34. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fearcradle Skrevet Mars 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2013 Hvis du er usikker er det bare og komme nedom og prøve dem på bilen din Du får ikke kjøre med dem da di aldri har rulla noe sted før da:P Fått mange henvendelser av folk som ikke vill kjøpe fordi di ikke får prøvekjøre med XD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fearcradle Skrevet Mars 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2013 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
540I-Bimmerman Skrevet Mars 22, 2013 Share Skrevet Mars 22, 2013 Jeg har E34, og er interessert. Men vil ikke gjøre noe med bilen for å tilpasse hjulene, de må isåfall være "bolt on". Hvor i landet? Kan du sende bilde av hvordan det så ut på E34? Du har PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nordang Skrevet Mars 22, 2013 Share Skrevet Mars 22, 2013 Sitter som et skudd på min vertfall; ) dette ble tatt før senk. Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fearcradle Skrevet Mars 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2013 Satt ganske bra på min senka E34 også For di som lurer så er felgene i Ski i akershus og kan eventuelt prøves på bil der. Og nei lar ikke folk prøvekjøre felgene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fearcradle Skrevet Mars 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2013 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå