fizn Skrevet Mars 7, 2013 Share Skrevet Mars 7, 2013 Da er endelig bruksbil innkjøpt, valget var ikke vanskelig dersom jeg ville ha en rekkesekser med litt futt i og da E36 scorer høyt på listen utseendemessig! Etter mye leiting fant jeg en ikke lange veien hjemmefra, som er rullet 250.000km. Motoren sviver fint, ikke noe tikking eller den slags. Nylig skiftet clutch, foringer og byttet til shortshift. Karosseriet er det verre med, må skifte kanaler, dempere og frontlykt for å få den gjennom EU Kontroll. Eller er det litt rust på framskjermer, panser osv. Litt små planer fremover er å få den gjennom eu kontrollen. Blir coilovers, usikker på hvilke men blir noe rimelige. Fjerne litt rust/bytte ut skjerm, hjulbuer osv. Full mtech styling. Muligens hellakkering. MaxVelocity er også på ønskelisten. Skinn interiør, da stoff interiøret er skammelig stygt og slitt... Middlertidige sommerfelger blir BBS RC062 17x8" Noen dårlige Iphone bilder: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerfun Skrevet Mars 7, 2013 Share Skrevet Mars 7, 2013 Fin fin bil! Forresten er det en i bergen som har en ganske grei sedan delebil i akkurat samme farge som deg. Delene var ganske ok for rust for å være e36, og du slipper å få det lakkert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Mars 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2013 Fin fin bil! Forresten er det en i bergen som har en ganske grei sedan delebil i akkurat samme farge som deg. Delene var ganske ok for rust for å være e36, og du slipper å få det lakkert. Blir ikke med det første Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
low is a lifestyle Skrevet Mars 8, 2013 Share Skrevet Mars 8, 2013 Fin bruksbil Hvilken sekser sitter det i denne? Følger med her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Mars 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2013 Fin bruksbil Hvilken sekser sitter det i denne? Følger med her M50b25 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerfun Skrevet Mars 9, 2013 Share Skrevet Mars 9, 2013 http://www.h-avis.no/nyheter/bil-krasje ... -1.7801401 Er dette deg eller? Så ikke så bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwM46 Skrevet Mars 9, 2013 Share Skrevet Mars 9, 2013 http://www.h-avis.no/nyheter/bil-krasjet-i-murvegg-1.7801401Er dette deg eller? Så ikke så bra ut Er nødt til å være han / den bilen ? Samme felger også :s håoer det gikk bra med personen/e som var i bilen ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krisfje Skrevet Mars 9, 2013 Share Skrevet Mars 9, 2013 Håper dette gikk bra... Må ha smelt noe jævlig det der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Mars 9, 2013 Share Skrevet Mars 9, 2013 Etter hva man skrev til meg på facebook, så gikk det ganske bra:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z1 Skrevet Mars 10, 2013 Share Skrevet Mars 10, 2013 Den varte i 2 dager Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Mars 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2013 Hehe, gikk fint med meg. Slapp unna med knekkt ribbebein og en liten skade på milten. Værre med bilen.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z1 Skrevet Mars 10, 2013 Share Skrevet Mars 10, 2013 Hehe, gikk fint med meg. Slapp unna med knekkt ribbebein og en liten skade på milten.Værre med bilen.... Hvor lenge er du fotgjenger ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Mars 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2013 Ikke godt å si, skal i retten om 3uker eller noe sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mars 10, 2013 Share Skrevet Mars 10, 2013 Hva som skjedde egentlig? Om du vil fortelle det Hele situasjonen oser uforsvarlig svinkjøring, så vil gi en sjanse til å gi en logisk forklaring før jeg forhåndsdømmer deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerfun Skrevet Mars 10, 2013 Share Skrevet Mars 10, 2013 Får starte delesalg etter det da..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå