Dr. E Skrevet Mars 8, 2013 Skrevet Mars 8, 2013 Hei alle! Min importerte F10 523 skulle vært registrert på tirsdag. Slik gikk det ikke... På Biltilsynet fikk jeg beskjed om at typegodkjenningsmerket i dørkarmen manglet. Dette måtte på plass, selv om alle andre papirer var i orden og COC papirer var vedlagt. Klistremerket er individuellt og må lages til den spesifikke bilen, så nå blir det ingen ny bil med det første i hvertfall. Noen som har hørt om noe lignende tidligere? Og hva ka årsaken til at dette merket er fjernet være? Mvh Eric Sent from my iPad using Tapatalk HD
Espen02E30 Skrevet Mars 8, 2013 Skrevet Mars 8, 2013 Så dette klistremerke er minst like viktig som papirene du kom med i følge biltilsynet?? Hørtes jo helt idiotisk ut. Kan jo være så enkelt at tidligere eier ikke ville ha så mye llistremerker i karmen...
D.Toft Skrevet Mars 8, 2013 Skrevet Mars 8, 2013 stikk innom den lokale bmw dele forhandler og skaff ett slik da.
Dr. E Skrevet Mars 8, 2013 Forfatter Skrevet Mars 8, 2013 Nytt er på vei fra BMW i Heidelberg. Tar 5 dager å få det ekspedert + frakt til Norge. Utrolig kjipt når nybilen står og skriker etter meg i Drammen. Hvorfor er de så utrolig byråkratiske i Biltilsynet? De hevded hardnakket også at det IKKE var vinterføre i nord vest usa. Så førerkortet mitt derfra kunne ikke godkjennes. Riktignok 15 år siden, men ikke glemt det h#%vete de lagde. Da som nå! Sent from my iPad using Tapatalk HD
Joachim Fjeld Skrevet Mars 8, 2013 Skrevet Mars 8, 2013 Manglet litt av mitt også på en 120d jeg hentet. Dette er vektskilt og dette har også chassisnummer. Akselvektene står i vognkortet og chassisnummeret står jo flere plasser. så jeg ble også mektig irretert.
bmw-520i Skrevet Mars 8, 2013 Skrevet Mars 8, 2013 noen plasser er det du som må fortelle de hva de skal gjør og det sier litt. kjøpte meg nettopp en chevrolet silverado 82 modell helt strøken og skulle gå og hente ut skiltene. de søker opp på pcen nei her er det ingen skilter med regnr ....... jo sier jeg og ber de gå og lete på lageret joda etter ett minutt kommer hun ut med skiltene mine ^^
larserso Skrevet Mars 9, 2013 Skrevet Mars 9, 2013 Nytt er på vei fra BMW i Heidelberg. Tar 5 dager å få det ekspedert + frakt til Norge. Utrolig kjipt når nybilen står og skriker etter meg i Drammen.Hvorfor er de så utrolig byråkratiske i Biltilsynet? De hevded hardnakket også at det IKKE var vinterføre i nord vest usa. Så førerkortet mitt derfra kunne ikke godkjennes. Riktignok 15 år siden, men ikke glemt det h#%vete de lagde. Da som nå! Sent from my iPad using Tapatalk HD Visste ikke om at dette kunne skje eller at det var et krav så ble litt overrasket. Men, om det faktisk er krav til at typegodkjenningsmerket skal sitte der så kan du jo ikke sklyde på at biltilsynet er byråkratiske. De kan jo ikke bryte regler for deg. Det er jo ene og alene ditt og forhandlers ansvar slik jeg forstår det så du får heller bare bite det i det og innse at forsinkelsen er kjip, men at slike ting kan skje.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå