manta-a Skrevet Mars 8, 2013 Skrevet Mars 8, 2013 Har en 525 tds som jeg skal bynne og hugge snart.Motor ska jeg ha selv,og div plastikk i motorrom.Og diff.Men alt annet e for salg,Ikke mye utstyr på denne,men elvindu fram på den.Så hyl ut om det skulle være noen ting du har bruk for=)Automat e i veldig go stand.Gire fint og mykt =)Og hengerfeste med avskrubar krok på den. Og har rollo te bagasjerommet =)
manta-a Skrevet Mars 9, 2013 Forfatter Skrevet Mars 9, 2013 E vel itj nå luftmengdemåler på den dieseln her gitt =)
manta-a Skrevet Mars 10, 2013 Forfatter Skrevet Mars 10, 2013 Står komplett eksos på den ja,men ikke kjika på tilstand på den,men hørt ikke nå frieksos når æ kjørt den heim.Tenke du downpipe og helt bak??
Erlendmelk Skrevet Mars 10, 2013 Skrevet Mars 10, 2013 alt uten downpipe jeg tenkte på. Hva vil du ha for den?
manta-a Skrevet Mars 11, 2013 Forfatter Skrevet Mars 11, 2013 Selges ikke hel.Ska ha div av den sjøl,og ikke norsk bil.Skal prøve og få jekka opp og sjett på eksos imorra Erlendmelk.Hvis været e noenlunde ok...
Erlendmelk Skrevet Mars 16, 2013 Skrevet Mars 16, 2013 kan du sende litt bilder av den, så jeg ser det er likt? Og pris ?
manta-a Skrevet Mars 16, 2013 Forfatter Skrevet Mars 16, 2013 Ska prøv og få tatt nå bilder imorra =)Sende på pm til deg=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå