Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og så er den ganske dyr.. Men den er helt syk å har gjort rustarbeid mye enklere for meg :P tror vi betalte en 500kr for den. Men var usikker om det var med rabatt eller.

Det er en fordel om du legger alle muttrene inn med dette en stund før du skrur dem av så det får trekke inn skikkelig. Det har funket for meg etter bare minutter. Men manifoiler kan sitte ganske godt om man er uheldig så altid greit å gi det litt tid. =)

Skrevet

Jeg tror jeg har skrudd av og på manifold på min e36 minst hundre ganger, og der er det iallefall så trangt at skralle er uaktuelt. Jeg har derimot lagt min elsk på fastnøkler med skralle i ene enden. http://biltema.no/no/Verktoy/Handverkto ... lex-11326/ for eksempel denne. Tar de aller fleste med denne, og med "skralleenden" av nøkkelen går det relativt kjapt.

Ett tips kan være å prøve å løsne alle muttre to runder før du skrur ut alle, slik at du er sikker på at du får ut alle, og ikke blir stående til slutt med en mutter som kverrulerer etter du har krampe i alle ledd etter rare arbeidsvinkler på de trange muttrene.

Skrevet

Omega Jamaican oil koster 350kr med bimmers rabatt :) har på lager her :)

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...