Eksos Skrevet Mars 10, 2013 Share Skrevet Mars 10, 2013 Hei, Tenkte å kvitte meg med noen felger jeg har liggende... Felgene er egentlig i grei stand de, ikke store skadene, men har en kantkjøring som viser godt grunnet sort grunning... Ellers er de runde å fine såvidt jeg veit, ingen vibrasjoner eller bulker iallefall Hadde håpt på 4000,- for hjula, men pruting er lovlig, rimeligere ved hurtig avgjørelse Dekka er allright, ruller fint minst en sesong på de, er egentlig greit med mønster i de. To av dekka er litt slitt på innsiden.. Felgene montert på bil : Dårlig med nærbilder av hjula egentlig, men har noen dårlige mobilbilder som jeg knipsa: Kantkjøringa : Dekkmønster på de to beste : Dekkmønster på de to andre : Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
warg Skrevet Mars 12, 2013 Share Skrevet Mars 12, 2013 Jeg er egentlig litt interisert, bare synd med plasseringen hvor du holder til. Viss du ikke har ærend i Bergensområdet til sommeren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Mars 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2013 Hmmm, ikke det jeg kommer på akkurat, er ikke dit jeg reiser mest Sent from my GT-N7100 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
warg Skrevet Mars 13, 2013 Share Skrevet Mars 13, 2013 jaja, var nå verdt ett forsøk Tror det koster skjorta og få sendt de og, så spørs om vinningen går opp i spinningen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Mars 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2013 Jeg kan alltids sjekke innad i firmaet om noen biler skal nedover dit, men ellers er det vell ganske lite vits ja Sent from my GT-N7100 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Mars 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2013 Opp & hopp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Mars 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2013 Anyone? Føler ikke 3500,- er overpris, er det det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Mars 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2013 Kan evnt. selges uten dekk til en hyggelig pris! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mariussol94 Skrevet April 8, 2013 Share Skrevet April 8, 2013 2500 kr så kan jeg hente dem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet April 10, 2013 Forfatter Share Skrevet April 10, 2013 Felgene er nok solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå