Eksos Skrevet Mars 10, 2013 Skrevet Mars 10, 2013 Hei, Tenkte å kvitte meg med noen felger jeg har liggende... Felgene er egentlig i grei stand de, ikke store skadene, men har en kantkjøring som viser godt grunnet sort grunning... Ellers er de runde å fine såvidt jeg veit, ingen vibrasjoner eller bulker iallefall Hadde håpt på 4000,- for hjula, men pruting er lovlig, rimeligere ved hurtig avgjørelse Dekka er allright, ruller fint minst en sesong på de, er egentlig greit med mønster i de. To av dekka er litt slitt på innsiden.. Felgene montert på bil : Dårlig med nærbilder av hjula egentlig, men har noen dårlige mobilbilder som jeg knipsa: Kantkjøringa : Dekkmønster på de to beste : Dekkmønster på de to andre :
warg Skrevet Mars 12, 2013 Skrevet Mars 12, 2013 Jeg er egentlig litt interisert, bare synd med plasseringen hvor du holder til. Viss du ikke har ærend i Bergensområdet til sommeren?
Eksos Skrevet Mars 13, 2013 Forfatter Skrevet Mars 13, 2013 Hmmm, ikke det jeg kommer på akkurat, er ikke dit jeg reiser mest Sent from my GT-N7100 using Tapatalk 2
warg Skrevet Mars 13, 2013 Skrevet Mars 13, 2013 jaja, var nå verdt ett forsøk Tror det koster skjorta og få sendt de og, så spørs om vinningen går opp i spinningen.
Eksos Skrevet Mars 13, 2013 Forfatter Skrevet Mars 13, 2013 Jeg kan alltids sjekke innad i firmaet om noen biler skal nedover dit, men ellers er det vell ganske lite vits ja Sent from my GT-N7100 using Tapatalk 2
Eksos Skrevet Mars 20, 2013 Forfatter Skrevet Mars 20, 2013 Anyone? Føler ikke 3500,- er overpris, er det det?
Eksos Skrevet Mars 24, 2013 Forfatter Skrevet Mars 24, 2013 Kan evnt. selges uten dekk til en hyggelig pris!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå