Henrik... Skrevet Mars 10, 2013 Share Skrevet Mars 10, 2013 Så i en annen tråd at en hadde fått følgende gjort ved flashing av hjernen på personens 3,2 liter fra E36 M3. -Ny mapp på tenning/bensin og VANOS (ca 15-30hk mer) -Fjerning av EWSII -Fjerning av fart sperre -Alpha-N mapp (kan kjøre uten luftmasse måler) -Orginal turtallsperre på 7600rpm Er Larsen-racing(SSB?) her inne som gjør dette på 3,2 litern, men har søkt på nettet, og finner ingen som gjør dette til 3 litern? Noen som har peiling på hvor jeg kan få gjort det? Og hva innebærer fjerning av EWSII og Alpha-N map? Gir den nye mapen 15-30 reelle HK mer? Takker for gode svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Mars 10, 2013 Share Skrevet Mars 10, 2013 EWS er jo startsperre, så da forsvinner jo denne. Alpha-N mapp må du ha om du skal montere carboninnsug siden lmm forsvinner. Right? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Mars 12, 2013 Share Skrevet Mars 12, 2013 På 3l så bytter man EPROM fysisk, man flasher ikke hjernen på de. Man må bytte både i VANOS modulen og tenning modulen. Der min mapp kommer i fra, han selger et AC Schnitzer oppsett til 3l nå. Den skal gi 320hk på 3l, men ta det med en klype salt. Samme gjelder hva man får av guff på 3.2l. At man får et annet register er utvilsomt, men noe effekt som viser på pappiret tviler jeg på. Jeg skal ta en dynotest av dette i løpet av sommeren, der jeg bremser den slik den er nå. Så legger jeg inn orgnal mapp og bremser på ny. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smez Skrevet Mars 12, 2013 Share Skrevet Mars 12, 2013 Har sendt deg pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå