Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann. Lurte på om 19'' 9.5 bak og 19'' 8.5 passer på e36 coupe (320ia) i tanke med skjermene osv. Tenkte også og senke bilen, så den ligger akk på dekka uten å subbe.

Blir lav profildekk.

Hvordan blir det? er det alt for stort??:)

Skrevet

Nevermind subbing, det ser helt latterlig ut med 19" på E36.

18" går til nød, men er for stort det også.

Skrevet

Okei, men vil ikke 17'' se litt for småe ut på bilen?

Tenkte på bbs felger med trappekant eller hva det heter.

Skrevet

18" er definitivt maks av hva som ser bra it på e36, ang om det vil passe ned de dimensjonene du nevner så er det helt avhengig av ET. 9,5" breie felger er i utgangspunktet ikke noe problem.

Skrevet

Har 19" på min :) 8,5" framme med ET 40 og 9,5" bake med ET 46. Bilen er å senket å måtte space ut hjulan 10 mm framme og tar litt i når jeg svinger helt over. Hjulbuan va valset når jeg kjøpte bilen :)

Bilder av bilen min:

cb8pkru3m04sg7k87be5.jpg

0wqkl004p372dhfidu9n.jpg

Skrevet

Så bra ut. Men noen som har sett en tøff e36 glupe med 17'' og senk? Lurer på om det blir får smått? Eller ser det like bra ut som 18 nesten?

Skrevet

Du må definitivt gå for 17" på E36 hvis du skal senke. Det ser ikke like bra ut som 18, det ser bedre ut enn 18.

Noen bilder av E36 med 17"

tumblr_m6k34rxNOX1r68uu2o1_500.jpg

img_1063.jpg

7576065918_b50b11699b_z.jpg

Skrevet

Fyfaen, den første der drepte meg! :o Viste ikke det ble så tøft med 17''!

Jeg tenkte å gå for disse felgene her hva syns dere? i 17'' 9,5 forran og bak med ET46. går det perfekt? i tanke med 9,5 forran?

praa8lwftfdlzcab7gzx.jpg

Skrevet

Har hatt alle størrelsene på forskjellige E36er

18" er generelt finest - Har man normal bredde på felger/dekk så er det helt perfekt å kjøre med også. 19" er kult med god senk, men ja, det er forstort. (subber kanskje bak, og samt ved full sving foran tar det ani unnerskjermen)

17" er generelt en sikker seier, men noen felger ser latterlig liten ut i 17" - spesielt de GS LM replica felgene.

Skrevet

Ikkesant, det var den følelsen jeg fikk av de GS replika felgene. Tenkte derfor at 19 av de hadde vært bra fordi du ser småe ut. Men dere har mere peiling en meg så godt og få hjelp ;)

Skrevet

18" og 19" på coupe ser helt jævlig ut! blir altfor stort, faktisk stor forskjell på 18 og 17.

18 kan gå på sedan, MEN ikke Coupe

Skrevet

Nå er vel det en smak sak uansett hva vi forskellige her mener. Det beste er vel at folk poster bilder av bilene sine, Så kan jo trådstarter avgjøre selv hva han syns er penest :)

Skrevet

Helt enig med deg over. Vi blir aldri enig, for det som spiller mest rolle er hvilke felger/bredde/innpress osv.

19" bbs ch på kompis sin tidligere touring.

IMAG0009.jpg

Samme felger på samme fyr sin tidligere sedan

IMG_3119.jpg

Min gamle coupe (dessverre lite senket)

IMG_2745.jpg

Synes det ser helt rått ut med disse felgene i den størrelsen, men ville helt klart hatt 18" siden da blir bilen vanlig å kjøre.

Om noen har sett bbs ch felger i 17", så ser det helt forferdelig ut om vi sammenligner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...