bjorneoen Skrevet Mars 11, 2013 Skrevet Mars 11, 2013 Spaksentral komplett med blinklys, visker og cruise control spak. Denne har vindusvisker spak uten regnsensor og den har også tilkobling for multifunksjonknapper. Perfekt for dem som vil ettermontere enten cruise control eller multifunksjonknaper, har guide om det ønskes! Passer kun til E90, delenummer: 61319121892 Selges for 800kr + frakt eller høyeste bud!
EspenÅ Skrevet Mars 15, 2013 Skrevet Mars 15, 2013 Er dette alt du trenger for å ettermontere cruise kontroll? Eller må man ha noen sensor eller hjerne i tilleg? Mvh espen
bjorneoen Skrevet Mars 16, 2013 Forfatter Skrevet Mars 16, 2013 Er dette alt du trenger for å ettermontere cruise kontroll? Eller må man ha noen sensor eller hjerne i tilleg?Mvh espen Dette er alt du trenger ja, trenger verken sensor eller hjerne! Du trenger kun å montere denne, og så kode bilen til å vite at den har cruise control, så skal det funke! Har montert cruise control selv på min, men akkurat denne passet ikke på min da den kommer fra en 3 serie som ikke har vindusvisker bak og derfor fungerte den ikke på min 1 serie. Mvh Bjørne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå