jko Skrevet Mars 11, 2013 Share Skrevet Mars 11, 2013 hei, har en e46 2002 mod som eg skal sette carbon film/ ferdig tilskjært plate inne i instrumentet på biln noen som har gjort dette før er det vanskelig eller en enkel jobb ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasFB Skrevet Mars 15, 2013 Share Skrevet Mars 15, 2013 Har satt inn instrumentringer, og dette var ikke noe problem. Da var plata hel løs, så vil ikke anta at det er noe problem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Mars 15, 2013 Share Skrevet Mars 15, 2013 anbefales ikke. ser ikke bra ut i det hele tatt. filmen må rulles sammen og stappes inn ett ev dem 2 store hullene til skivene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Mars 15, 2013 Share Skrevet Mars 15, 2013 anbefales ikke.ser ikke bra ut i det hele tatt. filmen må rulles sammen og stappes inn ett ev dem 2 store hullene til skivene. Ja var det jeg tenkte meg tenkt på dette selv men får jo faen ikke av glasset Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Mars 15, 2013 Share Skrevet Mars 15, 2013 nei det går ikke. jeg monterte carbon greier på min e39, hadde det i noen dager før eg reiv det av igjen. må ta det inn gjennom instrument hullene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jko Skrevet Mars 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2013 har en sånn her plate eg skal sette inn så treng ik skjære eller nåkka http://www.gsbildeler.no/nettbutikk/var ... ter/688029 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Mars 17, 2013 Share Skrevet Mars 17, 2013 lik som denne til en mer hyggelig pris, http://www.ebay.com/itm/BMW-E46-M3-99-0 ... a0&vxp=mtr nei du trenger ikke skjære noe, men er ikke så bra passform på den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jko Skrevet Mars 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2013 oki skal no prøve å sette den på og se kordan det blir. har allt kjøpt plata hos en på en kjøp og salg sie på facebook for 200kr legger ut bilde når den er montert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå