bmwmann24 Skrevet Mars 12, 2013 Skrevet Mars 12, 2013 1991 m50b20 e34 Hva skyldes dette? Bør jeg skaffe en ny eller blir dette å fortsette mon tro? Jeg bruker å koble denne ut om natten da batteriet tømmes.
warg Skrevet Mars 12, 2013 Skrevet Mars 12, 2013 Sirkulasjonspumpe til hva? Svømmebaseng? haha, måtte le godt der ja
bmwmann24 Skrevet Mars 12, 2013 Forfatter Skrevet Mars 12, 2013 Ja, nettopp til et svømmebaseng. Til kjølvevannet selvfølgelig, hva slags andre sirkulasjonspumper finnes på e34? Hvorfor ler du Warg? Trasig innsikt siden du fant det så jævla gøy..
bmwmann24 Skrevet Mars 12, 2013 Forfatter Skrevet Mars 12, 2013 Ja, det har jeg på bilen som alle andre.. Det er ikke den jeg sikter til: http://gsbildeler.no/nettbutikk/varer/Delekatalog_64/64_0114
bmwmann24 Skrevet Mars 12, 2013 Forfatter Skrevet Mars 12, 2013 nummer 1 på bilde, om det enda er tvil om det er et basseng jeg behøver deler til..
warg Skrevet Mars 12, 2013 Skrevet Mars 12, 2013 Linken du refererte til fungerer ikke. Når du klikker på linken kommer det bare opp velg kjøretøy.
Bellen Skrevet Mars 12, 2013 Skrevet Mars 12, 2013 Får ikkje opp bildet ditt. Men rekner med at du meiner pumpa som går til klimaanlegget? Du bør vel kansje sende bilen inn på diagnose for å sjå om det ligger inne feilkode.
bmwmann24 Skrevet Mars 12, 2013 Forfatter Skrevet Mars 12, 2013 auda.. http://gsbildeler.no/nettbutikk/varer/Delekatalog_64/64_0114
Xavi0n Skrevet Mars 12, 2013 Skrevet Mars 12, 2013 Mener at på noen modeller så skal sirkulasjonspumpa fortsette å gå i opptil 5 minutter for å fortsette å kjøle ned motoren og å sikre at det ikke er mye varmvann som samler seg i toppen. Kan tro at hvis mye varmvann samler seg i toppen og mye kaldvann i blokka så kan temperaturforskjellen ha en negativ innvirkning på toppen/blokka.
bmwmann24 Skrevet Mars 12, 2013 Forfatter Skrevet Mars 12, 2013 delenummer: 64118390090 i tilfelle det ikke funker enda. Funker hos meg hvertfall
bmwmann24 Skrevet Mars 12, 2013 Forfatter Skrevet Mars 12, 2013 Mener at på noen modeller så skal sirkulasjonspumpa fortsette å gå i opptil 5 minutter for å fortsette å kjøle ned motoren og å sikre at det ikke er mye varmvann som samler seg i toppen.Kan tro at hvis mye varmvann samler seg i toppen og mye kaldvann i blokka så kan temperaturforskjellen ha en negativ innvirkning på toppen/blokka. Ja, du er inne på noe der!! Det er litt hips som haps om den går lenge eller ei. Av og til må jeg dra ut kontakten. Uansett temp på motor. Av og til går den strax jeg legger polene på batteriet på når motor er kald. Av og til slår den seg av med tenninga:) huff den bilen gir meg grå hår:P
warg Skrevet Mars 12, 2013 Skrevet Mars 12, 2013 Off Topic: Tror du missforsto meg i sted, når du poster en problemstilling på internett må du forklare hva du referer til. Da vil du nok få tilbake noen fornuftige svar. både jeg og Bellen etterspurte hvilken del du snakket om men du valgte å gå direkte på personangrep. Poenget var ikke å latterligjøre deg som at delen ikke fantes, tingen var at vi ikke forsto hvilken pumpe du snakket om og det endte opp med at vi måtte gjette oss frem. On Topic: Det du skulle fått tak i er ett koblingsskjema som viser hva som styrer denne pumpen, for meg så høres det ut som at det er ett rele som ikke fungerer som det skal. Det kan også hende at relet ligger innebygget i pumpen, noe som jeg ikke vet eller kan uttale meg om uten å ha sett på ett koblingskjema for denne modulen.
Xavi0n Skrevet Mars 12, 2013 Skrevet Mars 12, 2013 Det kan være et brent rele somer problet, det kan være en sensor eller det kan være en rett fran koblingsfeil hvis neon har vert å tuklet med den. Men det er bare en måte å finne det ut på; drikk deg til mot å finn fram multimeteret
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå