wihuu Skrevet Mars 12, 2013 Skrevet Mars 12, 2013 Heisann. Min asc vil ikke skru seg på etter at bilen var tom for strøm og trengte starthjelp. Noen som vet hva jeg må gjøre??
warg Skrevet Mars 12, 2013 Skrevet Mars 12, 2013 Når den fikk starthjelp, da havnet vell ikke startkablene på feile poler? Dette vil resultere i at sikring for ASC og ABS vil ryke. Ta å sjekk disse sikringene så er du sikker på at det ikke er det som er feilen.
wihuu Skrevet Mars 13, 2013 Forfatter Skrevet Mars 13, 2013 Warg: Har sjekket sikringene, og alle fungerer. Hadde sikringene gått så vell det vært flere elektriske ting som ikke fungerte? En kompis sa jeg skulle prøve å koble av +polen for å "tilbakestille" systemet, noen som vet om det funker?
warg Skrevet Mars 13, 2013 Skrevet Mars 13, 2013 prøv å kjør en diagnose viss du har tilgang på slikt
wihuu Skrevet Mars 13, 2013 Forfatter Skrevet Mars 13, 2013 Skal høre med verkstedet bilen var på. Gikk fri for strøm når jeg skulle kjøre fra verkstedet så.
Aroid Skrevet Mars 13, 2013 Skrevet Mars 13, 2013 Bensin motor? Spjeld styring som står før innsug spjeldet. Fungerer cruisecontrollen no da?
wihuu Skrevet Mars 13, 2013 Forfatter Skrevet Mars 13, 2013 Har ikke cruise controll, og ja er bensiner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå