Hangmanibal Skrevet Mars 12, 2013 Skrevet Mars 12, 2013 Hei BMW e34 520i 1995 Sedan Har store broblemer med takluken, der takluken stopper alt for langt bak og dermed skiler takluken seg! Skulle skifte pakning på takluken min, der det var dårlig pakning fra før og lekasje. Når jeg skulle montere takluken igjen knakk jeg en liten del på regnlisten, så jeg måtte bestille ny regnlist og ventet i en måned før jeg fikk den. Kjørte da med duct tape for å holde takluken nede. Da jeg fikk regnlisten skulle jeg montere takluken fast i skinnene som både drar og løfter takluken på plass. Skinnene som er koblet til vaierene vill ikke plasere seg riktig, de stopper alt for langt bak. Jeg får da ikke festet takluken til skinnene, siden de ikke går langt nokk frem. Nå har jeg kjørt skinnene helt bak under taket og tapet fast takluken til taket rundt. Er den noen som vet hvordan man kan fikse det slik at det blir sånn som det skal? Trenger at skinnene er riktig plasert i forhold til hverandre og at de stopper på riktig plass.??? Hjelp
nimitz Skrevet Mars 24, 2013 Skrevet Mars 24, 2013 Var ikke enkelt å skjønne hva du prøvde og forklare, så rådet mitt er og oppsøke et BMW verksted.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå