Gå til innhold

Sikringer og setevarmer

OlsenC
 Share

Anbefalte innlegg

Hei hei!

Har en BMW e39 97 modell hvor plutselig alt av lys i bagasjerom forsvant selvom pærene er fine. Det går heller ikke ann å åpne bagasjeluke med knappen på luka, men fungerer med nøkkelen og knappen ved døra på førersiden. Finnes det noe sikring som kan være årsak til dette? :)

Sliter også med at setevarmer kun på førerside kødder med meg. Jeg kan trykke på den også lyser den noen min og slukker. Trykker jeg igjen lyser den noen sekunder og skrur seg av, men kan plutselig skru seg på og av igjen..kan det være knappen som er dårlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

Har en BMW e39 97 modell hvor plutselig alt av lys i bagasjerom forsvant selvom pærene er fine. Det går heller ikke ann å åpne bagasjeluke med knappen på luka, men fungerer med nøkkelen og knappen ved døra på førersiden.

Årsaken til dette ligger nok i selve låsen, (den delen som smekker sammen med den i bunnlist). Den har en del elektronikk inne i seg.

Skift denne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliter også med at setevarmer kun på førerside kødder med meg. Jeg kan trykke på den også lyser den noen min og slukker. Trykker jeg igjen lyser den noen sekunder og skrur seg av, men kan plutselig skru seg på og av igjen..kan det være knappen som er dårlig?

Årsaken er brudd i varmetråder eller koblinger i de eller mellom de.

Kan være heldig å se feil under sete. Prøv å se mens noen prøver bryteren

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...